Mischien iets voor Wim v6.
een vaste topic boven elk type wagen maken en daar per motor type te vertellen waneer de distributie riem en wat nog meer vervangen moet worden .
je leest nu zo,n beetje 7 dagen per week op een van de type,s de zelfde vraag en uitleg .
of men gebruikt het Forum niet echt ook de vragen van ander even lezen beantwoord dan al de meeste vragen .
ik denk dat dat voor veel mensen een uitkomst is want het is een beetje een rommeltje met die riemen en km intervallen.
en heeft men dan verdere vragen is dat met een goed argument ook kosten is vaak moeilijk te zeggen wel wat de delen kosten .
maar waar laat je het doen Opel hier €86 ex btw per uur en altijd meer stuk als dat je denkt
vak garage hier 2 stuks netjes €42,50 ex btw per uur kijk dat zijn dingen die aan tikken
of de goed en betrouwbare beun ?????15 € per uur ?????????
voor beeld .
koppeling van een Deawoo tacuma zelfde blok als de x16xel met sub frame maar met gewoon druk lager bij de Opel die het merk hier voert € 680 ex btw opgave
bij Vak garage Nieuw-Vennep .€ 420 ex btw all in is ook niet meer geworden ,, dit op de vraag wat gaat het kosten .
dus zoek een alternatief of mischien een van de forum vaklui die tegen een vergoeding dit willen doen.
er zijn er zat ook ik heb hier wel mensen van het Forum en als ik iets niet weet heb ik ons aller WIM V6 die weet denk ik alles .
Bert