Mijn 1.4 sport/1998 rijdt zeer weinig.
Bij 113.000 km is de distributieriem vervangen (januari 2005).
Het boekje zegt dat de riem om de 60.000 km of om de 4 jaar vervangen moet worden.
Deze auto rijdt dus zeer weinig. Is het dan echt nodig om de riem nu weer (4 jaar later dus) te vervangen?
Bij 113.000 km is de distributieriem vervangen (januari 2005).
Het boekje zegt dat de riem om de 60.000 km of om de 4 jaar vervangen moet worden.
Deze auto rijdt dus zeer weinig. Is het dan echt nodig om de riem nu weer (4 jaar later dus) te vervangen?