Wat veel reacties in zo'n kort tijdsbestek!
Ik ben er erg blij mee, ik wilde eigenlijk altijd al zo'n corsa TR, stoere auto's zijn het zeker met zo'n C20XE erin.
Hij weegt nog steeds maar zo'n 830 kg, dus het is een echt racemonster (als je wilt dan).
Weet iemand ook of het mogelijk is LPG in te bouwen? En zo ja, waar zouden ze dit goed kunnen doen? Ik snap dat ik dan wat vermogen verlies, maar lijkt me dat je met LPG-injectie nog wel wat pk's uit dit blokje kan krijgen? Iemand ervaring met een C20xe blok op LPG?
Ik zal deze week nog even wat fototje plaatsen. Hieronder de gegevens van de auto, misschien kent iemand hem?
een compleet gereviseerde C20XE met o.a.:
DDV chip
MTech SFI vervanger
82 graden thermostaat
F20 5 bak
3,5 Bar Brandstofdrukregelaar
92 graden koelvin schakelaar
Aluminium poelie
Lichter vliegwiel
K&N 57i kit
MTech ombouwset
verstevigde draagarmen met PU rubbers
GSI trekstangen en stabilisatiestang (achteras ook voorzien van Stabi)
GSI tank
zgan GSI radiator met spal fan
2 liter externe brandstofpomp
Dikke, uit een stuk bestaande, 2 liter assen (speciaal laten maken exclusief de homokineten) met 2 liter homokineten en naven.
Calibra Turbo Remmen met gereviseerde klauwen, stalen remslangen en nieuwe blokken
Antracite 15 inch OZ velgen
Tussendempervervanger en nieuwe Orginele einddemper voor de keuring. los mee geleverd supersprint!
ZGAN Kw Variant 3 schroefset
GSI teller met oranje wijzers, klokje met oranje wijzers, kofferbak- en dashbordkastverlichting
GSI stuur
Electrische ramen
witte knipperlichten
achterlichten half donker (maar geven goed licht)
De motor is bij vorige eigenaar op een MAHA bank geweest en levert 164,5 pk en 206 Nm
Het motorblok is compleet gereviseerd. het blok is compleet gereinigd. Het onderblok is gehoond en voorzien van nieuwe z uigers, zuigerveren en lagerschalen. De kop is gevlakt, de kleppen zijn opnieuw ingeslepen, nieuwe klepzittingen. Het blok heeft na revisie ongeveer 15000km gelopen. En inmiddels de motorblok op kenteken als 115KW