Distributieriem Astra 2004

Bol

Lid
Goedemiddag,

 

Ik heb een Astra 1.6 uit 2004 en ben benieuwd wanneer ik de distributieriem moet vervangen. Ik denk dat jullie vast meer gegevens nodig hebben om dit mij te kunnen vertellen, dus ik hoor graag welke info jullie daarvoor nodig hebben.

 

Alvast bedankt.
 
Z16SE of Z16XE ? De xe moet om de 6 jaar 0f 90.000 km en de Z16SE om de 8 jaar of 120.000 km
 
05t2w0bbdp953zvzw1tei4ej2dlrxiab.jpg


Dit staat er in het boekje van de auto. Zou dan dus de Z 16 XEP zijn?
 
[quote quote=18417318]Dat klopt, het is een Astra H[/quote] dan is het 10 jaar of 150.000 km
 
Terug
Naar boven