Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
tijdens het rijden is de distributie riem van mijn vectra 2.0i 8v uit 1992 gebroken. iemand heeft mij verteld dat de kleppen van dit model niet beschadigd kunnen raken als de riem breekt tijdens het rijden. is er iemand die dit verhaal kan bevestigen?.
tijdens het rijden is de distributie riem van mijn vectra 2.0i 8v uit 1992 gebroken. iemand heeft mij verteld dat de kleppen van dit model niet beschadigd kunnen raken als de riem breekt tijdens het rijden. is er iemand die dit verhaal kan bevestigen?.
alvast bedankt,
ftw
je kan geluk. hebben bij mijn vectra A brak hij ook bij het wegtrekken de afgebroken tanden zaten in de tandwielen
hij is weg gesleept naar een garage.
de beste man wilden een nieuwe snaar plaatsen maar als de motor stuk was. toch de kosten van montage moest betalen.
ik nam de gok en maar goed ook hij liep weer als een zonnetje
bij de oude 1.6 en 1.7 diesel 8v moet je geluk hebben dat je tuimelaars breken dan heb je ook weinig schade
1.2 en 1.4 8v lopen wel stuk verhalen gehoord dat deze ook weer liepen met alleen distributieriem maar deze komen naar verloop van tijd toch terug met verbrande kleppen.