E ednielaba Lid 30 aug 2013 #1 Moet ik de distributie-ketting van mijn Corsa D bj.2007 ook wel eens vervangen,deze zit er nu 135.000 km op. Heb geen problemen momenteel,wie heeft er ervaring mee? Gr. Ed.
Moet ik de distributie-ketting van mijn Corsa D bj.2007 ook wel eens vervangen,deze zit er nu 135.000 km op. Heb geen problemen momenteel,wie heeft er ervaring mee? Gr. Ed.
C corsa14slow Loopt hier de deur plat 30 aug 2013 #2 D-ketting gaat in principe levenslang mee, mits je de onderhoudsbeurten uitvoert...
E ednielaba Lid 30 aug 2013 #3 Bedankt voor je reactie,de onderhoudsbeurten worden zeer zeker altijd uitgevoerd! gr. Ed
wim-v6 Forumbewoner 30 aug 2013 #4 Zou bij veel korte ritten de Service beurt termijnen voor olieverversen verkorten naar 2/3 van de fabrieks opgegeven intervallen. Als je goed hier op het form leest weet je waarom willem
Zou bij veel korte ritten de Service beurt termijnen voor olieverversen verkorten naar 2/3 van de fabrieks opgegeven intervallen. Als je goed hier op het form leest weet je waarom willem
M midnight black Hoort bij de inboedel 30 aug 2013 #5 En zorgen dat het oliepeil altijd netjes aan de max streep staat!