W williamS Lid 27 jun 2010 #1 mijn dochter kwan met dozen raamstikkers binnen . Dus ff wat op het raam van de diplo geplakt . Is zelfde spul als dat kerst gebeuren haal je er zo weer van af ..kun je er zo opleggen aan de binnen kant
mijn dochter kwan met dozen raamstikkers binnen . Dus ff wat op het raam van de diplo geplakt . Is zelfde spul als dat kerst gebeuren haal je er zo weer van af ..kun je er zo opleggen aan de binnen kant
T The_Undertaker Loopt hier de deur plat 27 jun 2010 #2 Je hebt wel een rechterbuitenspiegel neem ik aan?
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 30 jun 2010 #5 ik heb die van jetz geht's los. ik plak hem NA HET VOETBAL pas op het raam.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 2 jul 2010 #6 vond de wedstrijd vandaag wel goed had het niet verwacht. heb de 2e helft gezien en ik hou niet eens van voetbal. maar vond de sticker wel leuk.
vond de wedstrijd vandaag wel goed had het niet verwacht. heb de 2e helft gezien en ik hou niet eens van voetbal. maar vond de sticker wel leuk.