I icecold Post best veel 19 jul 2014 #41 Iemand nog stalen velgen liggen van admiral of kapitan met sierdoppen?
G Gait Uutdedroad Komt weleens kijken 21 jul 2014 #42 Moet je Ghanz ff vragen; die heeft mijn oude wagen, en er zaten toentertijd wel wat spullen bij..
I icecold Post best veel 23 jul 2014 #43 @Gait Uutdedroad wrote:Moet je Ghanz ff vragen; die heeft mijn oude wagen, en er zaten toentertijd wel wat spullen bij.. Ik zal eens contact opnemen men ghanz
@Gait Uutdedroad wrote:Moet je Ghanz ff vragen; die heeft mijn oude wagen, en er zaten toentertijd wel wat spullen bij.. Ik zal eens contact opnemen men ghanz
B Ben_M Komt hier geregeld 13 apr 2015 #44 gewoon lassen. Daarna wel even het wiel opnieuw balanceren.
I icecold Post best veel 13 apr 2015 #45 Ondertussen dus verbreed staal kunnen op de kop tikken . Is echter een probleem 1 velg lekt op de lasnaad . Iemand dat me hier kan mee helpen?
Ondertussen dus verbreed staal kunnen op de kop tikken . Is echter een probleem 1 velg lekt op de lasnaad . Iemand dat me hier kan mee helpen?
I icecold Post best veel 19 jul 2015 #47 Ondertussen de verbrede stalen velgen gemonteerd En nog een vraagje , iemand ervaring met een extra ventilator te monteren voor de radiator? De diplomat zen temperatuurmeter gaat nogal hoog als ik in de file sta
Ondertussen de verbrede stalen velgen gemonteerd En nog een vraagje , iemand ervaring met een extra ventilator te monteren voor de radiator? De diplomat zen temperatuurmeter gaat nogal hoog als ik in de file sta