diplomat b 1976

Die van mij was de versie van 1976 Diplomat E. Vind het raar dat de jouwe liggende koplampen heeft en een embleemloze grill tegenover de mijne. Die was ook van hetzelfde bouwjaar. De mijne was (bijna) full option. Ook met luchtregeling van de vering oid achteraan. Met het rijden was het een zaligheid: pedaal induwen en genieten van het saloninterieur. Kreeg je enorm veel koppen gedraaid.

Verzorg hem goed, er rijden er maar weinig rond. :thumb

seth mij is de versie met dubbele carburator

ik dacht dat de duurste versies en de 5.4 staande koplamen hadden en de rest liggende

embleemloze grille komt omdat de vorge eigenaar er de opel badges heeft afgehaald

diplomat wordt zowiezo goed verzorgt hoor king:

en mijn diplomat is terug thuis

met een mooie blinkende uitlaat

klinkt prachtig

eindelijk is geen gerammel meer

foto's volgen

Dat is mooi zeg! :shock:

Zou ik ook nog wel eens willen onder mijn Diplo!

Is dat op maat gemaakt rvs?

Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk

Kermitkiller is idd te bestellen in Duitsland maar deze klinkt beter

En was van prijs ongeveer even duur

Niels dit is op maat gemaakte inox

Durf het bijna niet te vragen, maar wat is die prijs dan ongeveer? :roll:

En waar heb je het laten doen?

Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk

Eindelijk velgen gevonden . Nu de twijfel tussen 17 inch 8,5 breed et 35 of 16 inch 8 breed vooraan et 15 en achteraan 9 breed et 20? Maar ik twijfel of de 16 inches wel passen

ik twijfel ook of dat 17 inch niet te groot gaat zijn; en over de 16 inch weet ik niet zeker of deze passen

Dan neig ik nog harder naar 17ers, gewoon om het grote auto plaatje compleet te houden.

16inch is op een corsa al niet overdreven groot.

grts van Corsaliefhebber

Heb m ook op 17 inch staan. Met wat platte banden maar vvor een betere rijeigenschap moet er vermoedelijk

Een wat hogere band op

is een vraag voor de kad kenners

zijn de bougiekabels van een 2.8E dezelfde als deze van een 2.8H?

Terug
Naar boven