I icecold Post best veel 18 jun 2013 #1 den opvolger van de rekord opel diplomat b 2800h automatic bouwjaar 1976 een paar gemaakt door een goede vriend toekomstplannen inox uitlaat andere velgen leder interieur
den opvolger van de rekord opel diplomat b 2800h automatic bouwjaar 1976 een paar gemaakt door een goede vriend toekomstplannen inox uitlaat andere velgen leder interieur
M Manta-aero Komt hier geregeld 18 jun 2013 #2 Heel erg mooi!! En ziet er ook heel goed uit. Is deze recentelijk gerestaureerd?
M midnight black Hoort bij de inboedel 18 jun 2013 #3 Knappe wagen! (alleen mis ik een Opel logo? :hmmz )
I icecold Post best veel 19 jun 2013 #4 manta: is nog nooit gerestaureerd staat nog redelijk in eerste lak juist aan de bodem is gelast midnight black weet niet waar het opel logo moet komen maar ik vind het knap zonder logo
manta: is nog nooit gerestaureerd staat nog redelijk in eerste lak juist aan de bodem is gelast midnight black weet niet waar het opel logo moet komen maar ik vind het knap zonder logo
I icecold Post best veel 19 jun 2013 #5 iemand een gedacht of deze zouden passen? http://nl.kapaza.be/limburg/15--oldschool-melber-set---nieuw---bmw-74739667.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
iemand een gedacht of deze zouden passen? http://nl.kapaza.be/limburg/15--oldschool-melber-set---nieuw---bmw-74739667.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
G Ghanz Forumbewoner 23 jun 2013 #6 moet volgens mij wel passen. al komen de wielen dan wel een heeel eind verder richting de spatbord randen
moet volgens mij wel passen. al komen de wielen dan wel een heeel eind verder richting de spatbord randen
I icecold Post best veel 24 jun 2013 #7 ben enorm aan het twijfelen om die velgen te halen passen is geen probleem heb nog miniumum 5cm over tussen de originele velg en de wielkas of verder te zoeken naar een breder setje met de juiste et of om toch de originele op te maken pff dillema
ben enorm aan het twijfelen om die velgen te halen passen is geen probleem heb nog miniumum 5cm over tussen de originele velg en de wielkas of verder te zoeken naar een breder setje met de juiste et of om toch de originele op te maken pff dillema
G Ghanz Forumbewoner 24 jun 2013 #8 tja... zo zit ik hier ook... dillema maar ik ga wel voor lagere ET en zeker Breed. zowieso een velg met een rand.. zoals de bekende borbet A.. maar die wil ik niet onder mijn bolide succes met het Dillema verder
tja... zo zit ik hier ook... dillema maar ik ga wel voor lagere ET en zeker Breed. zowieso een velg met een rand.. zoals de bekende borbet A.. maar die wil ik niet onder mijn bolide succes met het Dillema verder
A astraTD Forumbewoner 24 jun 2013 #9 Mooie wagen.. Zou ik best willen hebben als hobby wagen maar dan eentje van 74.
I icecold Post best veel 26 jun 2013 #10 ik heb deze gekocht omdat ik hier vooraan de maxi cosi kon inzetten. en ook natuurlijk omdat ze in superstaat is he :thumbup
ik heb deze gekocht omdat ik hier vooraan de maxi cosi kon inzetten. en ook natuurlijk omdat ze in superstaat is he :thumbup
I icecold Post best veel 19 aug 2013 #11 gisterenavond is mijn schakelaar voor de dimlichten stuk gegaan weet iemand waar ik deze nog kan verkrijgen? en hoe je de schakelaar moet vervangen
gisterenavond is mijn schakelaar voor de dimlichten stuk gegaan weet iemand waar ik deze nog kan verkrijgen? en hoe je de schakelaar moet vervangen
W wybe Komt weleens kijken 19 aug 2013 #13 als velgen zou ik wolfrace nemen. staat mooi breed en super stoer!
I icecold Post best veel 2 nov 2013 #14 gisteren met men beste maat foto's gaan maken nu opzoek gaan naar iemand die een uitlaat op maat kan maken want mijn uitlaat is afgebroken rechts
gisteren met men beste maat foto's gaan maken nu opzoek gaan naar iemand die een uitlaat op maat kan maken want mijn uitlaat is afgebroken rechts
I icecold Post best veel 3 nov 2013 #17 alle eer gaat naar eigenaar van de manta die heeft de foto's gemaakt
I icecold Post best veel 7 nov 2013 #18 binnen 2 weken gaat de diplomat binnen voor een uitlaat op maat hier in de buurt
S Seth Loopt hier de deur plat 8 nov 2013 #19 Machtige auto! Wij hebben er zelf ook zo ene gehad. 2800 automatic met servo, elec ramen voor en achter, mistlampen, leren dak, open dak, ... Hebben hem helaas moeten wegdoen omdat de wagen meer stilstond dan dat ie reed. Grtz Seth
Machtige auto! Wij hebben er zelf ook zo ene gehad. 2800 automatic met servo, elec ramen voor en achter, mistlampen, leren dak, open dak, ... Hebben hem helaas moeten wegdoen omdat de wagen meer stilstond dan dat ie reed. Grtz Seth
I icecold Post best veel 8 nov 2013 #20 is inderdaad een machtige auto die van jou was ook wel erg knap zo te zien op foto mijne heeft alleen servo en vinyl dak, geen elektrische ramen
is inderdaad een machtige auto die van jou was ook wel erg knap zo te zien op foto mijne heeft alleen servo en vinyl dak, geen elektrische ramen