Ik ben nog steeds bezig met de ombouw van mijn a manta naar injectie maar zit even met de retourleiding. Ik heb een oude lpg leiding liggen kan ik deze gebruiken? 4mm inwendig. En ik hoor telkens verhalen over een draad die ik moet vervangen? voor de injectie? kan iemand mij zekerheid geven?
alvast bedankt
alvast bedankt