W Wess1988 Loopt hier de deur plat 30 nov 2014 #921 Mijn volgende dump: Iemand van hier?? Heel gaaf die witte lijn onder aan de bumper!
P POLOKEN Komt weleens kijken 30 nov 2014 #922 Wess1988 wrote: Quote: Vet wiel! Jammer van die koplamp spoiler uke
S Seth Loopt hier de deur plat 1 dec 2014 #924 Net als een bodykit, velgen, spoiler, uitlaat, en alle andere dingen om je wagen optisch te veranderen... En wordt nog steeds gedaan.
Net als een bodykit, velgen, spoiler, uitlaat, en alle andere dingen om je wagen optisch te veranderen... En wordt nog steeds gedaan.
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 1 dec 2014 #925 Ik vind die koplamp spoiler wel mooi hoor. Twijfel er zelf ook aan. Maar lassen blijft het mooist natuurlijk.
Ik vind die koplamp spoiler wel mooi hoor. Twijfel er zelf ook aan. Maar lassen blijft het mooist natuurlijk.
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 28 feb 2015 #940 Ik vind deze zooooo bruut he. Het doel is om mijn vec er ook zo uit te laten zien :wub: op de velgen en badgets na. Even wennen, maar dat groene is toch wel erg vet!
Ik vind deze zooooo bruut he. Het doel is om mijn vec er ook zo uit te laten zien :wub: op de velgen en badgets na. Even wennen, maar dat groene is toch wel erg vet!