R RaymondVec Komt weleens kijken 7 mei 2014 #821 @danny/ white signum wrote: Dikke bak, jammer van zn front.
D Danny white signum Komt weleens kijken 7 mei 2014 #822 @RaymondVec wrote:@danny/ white signum wrote: Dikke bak, jammer van zn front. Heb je een foto van de voorkant dan.? :thumb
@RaymondVec wrote:@danny/ white signum wrote: Dikke bak, jammer van zn front. Heb je een foto van de voorkant dan.? :thumb
R RaymondVec Komt weleens kijken 7 mei 2014 #824 @danny/ white signum wrote:@RaymondVec wrote: Dikke bak, jammer van zn front. Heb je een foto van de voorkant dan.? :thumb Jazeker Iemand een idee welke velgen dit zijn?
@danny/ white signum wrote:@RaymondVec wrote: Dikke bak, jammer van zn front. Heb je een foto van de voorkant dan.? :thumb Jazeker Iemand een idee welke velgen dit zijn?
D Danny white signum Komt weleens kijken 7 mei 2014 #825 @RaymondVec wrote: Jazeker Iemand een idee welke velgen dit zijn? Lijken wel beetje op Mercedes mclaren velgen.? vindt de voorkant wel netjes hoor
@RaymondVec wrote: Jazeker Iemand een idee welke velgen dit zijn? Lijken wel beetje op Mercedes mclaren velgen.? vindt de voorkant wel netjes hoor
Y yanneske1 Komt weleens kijken 7 mei 2014 #826 http://www.silverfishlongboarding.c...ding-wheels-bearings/248656-lets-roll-18.html" onclick="window.open(this.href);return false; lorinser wheels
http://www.silverfishlongboarding.c...ding-wheels-bearings/248656-lets-roll-18.html" onclick="window.open(this.href);return false; lorinser wheels
W Wess1988 Loopt hier de deur plat 8 mei 2014 #827 Vraag mij af waar hij nu zijn knipperlichten heeft zitten. Die zijn nu weg gelast door die motorkapp.
Vraag mij af waar hij nu zijn knipperlichten heeft zitten. Die zijn nu weg gelast door die motorkapp.
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 8 mei 2014 #828 Heb dat ding in het echt gezien bij Oschersleben ! :wub
D -DOMI- Komt weleens kijken 31 mei 2014 #833 @teungts wrote:iets dikker geworden voor 2k14 Staat leuk bij de RDW :thumb Geen OPEL maar VAUXHALL :thumb Voertuigsoort Personenauto Merk Vauxhall Handelsbenaming VECTRA GSI V6 Brandstof Benzine
@teungts wrote:iets dikker geworden voor 2k14 Staat leuk bij de RDW :thumb Geen OPEL maar VAUXHALL :thumb Voertuigsoort Personenauto Merk Vauxhall Handelsbenaming VECTRA GSI V6 Brandstof Benzine
R RaymondVec Komt weleens kijken 15 jul 2014 #837 De signum van de zelfde eigenaar als de vectra met Bentley velgen :thumb Nu met opc side skirts, iemand een idee hoe dat zit? Hij vertelde me dat ze van een sw waren, maar past dat 1 op 1? :hmmz
De signum van de zelfde eigenaar als de vectra met Bentley velgen :thumb Nu met opc side skirts, iemand een idee hoe dat zit? Hij vertelde me dat ze van een sw waren, maar past dat 1 op 1? :hmmz
D Danny white signum Komt weleens kijken 15 jul 2014 #838 @RaymondVec wrote:De signum van de zelfde eigenaar als de vectra met Bentley velgen :thumb Nu met opc side skirts, iemand een idee hoe dat zit? Hij vertelde me dat ze van een sw waren, maar past dat 1 op 1? :hmmz Wat een super dikke Signum Zit er Air onder of niet? Die jonge heet satty ofzo? Wat voor velgen zijn dat
@RaymondVec wrote:De signum van de zelfde eigenaar als de vectra met Bentley velgen :thumb Nu met opc side skirts, iemand een idee hoe dat zit? Hij vertelde me dat ze van een sw waren, maar past dat 1 op 1? :hmmz Wat een super dikke Signum Zit er Air onder of niet? Die jonge heet satty ofzo? Wat voor velgen zijn dat
R RaymondVec Komt weleens kijken 15 jul 2014 #839 Klopt inderdaad, op vectra-c.com heet ie satty, zn echte naam is satbir. Nee geen air, gewoon een schroefsetje. Velgen zijn 19 inch porsche cayenne velgen. Die skirts niet iets voor jou signum? Zou hem helemaal afmaken.
Klopt inderdaad, op vectra-c.com heet ie satty, zn echte naam is satbir. Nee geen air, gewoon een schroefsetje. Velgen zijn 19 inch porsche cayenne velgen. Die skirts niet iets voor jou signum? Zou hem helemaal afmaken.
D Danny white signum Komt weleens kijken 15 jul 2014 #840 @RaymondVec wrote:Klopt inderdaad, op vectra-c.com heet ie satty, zn echte naam is satbir. Nee geen air, gewoon een schroefsetje. Velgen zijn 19 inch porsche cayenne velgen. Die skirts niet iets voor jou signum? Zou hem helemaal afmaken. Oke dan moet ik nog verder zakken met me schroefset (wordt me vrouw weer boos haha) Zijn mooie skirt maar heb eerst nog andere plannen haha :thumb
@RaymondVec wrote:Klopt inderdaad, op vectra-c.com heet ie satty, zn echte naam is satbir. Nee geen air, gewoon een schroefsetje. Velgen zijn 19 inch porsche cayenne velgen. Die skirts niet iets voor jou signum? Zou hem helemaal afmaken. Oke dan moet ik nog verder zakken met me schroefset (wordt me vrouw weer boos haha) Zijn mooie skirt maar heb eerst nog andere plannen haha :thumb