E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 20 mrt 2014 #801 @sjoerdie wrote: [/URL] Loopt die in Venray rond ja? tot op heden nog niet gespot! Ben benieuwd :thumb Hele dikke combo zo. Classy maar stoer! Komt hopelijk wel een plattere band om heen als dat er om die Evolutions heen ligt?
@sjoerdie wrote: [/URL] Loopt die in Venray rond ja? tot op heden nog niet gespot! Ben benieuwd :thumb Hele dikke combo zo. Classy maar stoer! Komt hopelijk wel een plattere band om heen als dat er om die Evolutions heen ligt?
P Punch Komt weleens kijken 26 mrt 2014 #803 Doe mij die blauwe signum maar dat is echt een zeldzame wagen :thumb
U usbstick Loopt hier de deur plat 15 apr 2014 #808 Vind de bovenste beetje nep eruit zien..wel mooi Verstuurd vanaf mijn Q10 met Tapatalk
M musti20 Post best veel 6 mei 2014 #812 @GTS Vectra wrote: :wub Was deze maar van mij Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
R RaymondVec Komt weleens kijken 6 mei 2014 #813 Iemand een idee waar ik meer van de eerste kan vinden?
D Danny white signum Komt weleens kijken 6 mei 2014 #815 @RaymondVec wrote: Iemand een idee waar ik meer van de eerste kan vinden? Dikke wagens :kewlpics
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 6 mei 2014 #818 Wat zijn het toch prachtige wagens, die Vectra's en Signum's!!!! :wub