W wormke Komt weleens kijken 7 nov 2010 #461 vind ik maar niks, dan liever ne 19" en platter... bij mij was het inderdaad een zender achterbumper, gecleaned én verlengd ook, want is een heel stuk dieper dan een zender bumper. Maar is onder voorbehoud verkocht.
vind ik maar niks, dan liever ne 19" en platter... bij mij was het inderdaad een zender achterbumper, gecleaned én verlengd ook, want is een heel stuk dieper dan een zender bumper. Maar is onder voorbehoud verkocht.
W wormke Komt weleens kijken 16 nov 2010 #464 die eerste is wheelin zijne, die staat denk ik niet meer met die velgen, en de laatste was dave zijne, maar die is verkocht...
die eerste is wheelin zijne, die staat denk ik niet meer met die velgen, en de laatste was dave zijne, maar die is verkocht...
D drempelvrees Komt hier geregeld 16 nov 2010 #465 origineel gepost door wormke die eerste is wheelin zijne, die staat denk ik niet meer met die velgen, en de laatste was dave zijne, maar die is verkocht... Hij is ook niet meer actief op Tuned Belgium volgens mij, ik ben wel helemaal :wub:wub:wub:wub op zn velgen
origineel gepost door wormke die eerste is wheelin zijne, die staat denk ik niet meer met die velgen, en de laatste was dave zijne, maar die is verkocht... Hij is ook niet meer actief op Tuned Belgium volgens mij, ik ben wel helemaal :wub:wub:wub:wub op zn velgen
S Seth Loopt hier de deur plat 8 mrt 2012 #466 strakke, cleane vec. Enkel de velgen vind ik iets minder maar das persoonlijk Echt wel lekker wit :afro
strakke, cleane vec. Enkel de velgen vind ik iets minder maar das persoonlijk Echt wel lekker wit :afro
S sw_reijnders Forumbewoner 29 nov 2010 #467 ik vind dit een über dikke vectra, alleen is het dash board voor mij iets te blauw.
V vectra208v Loopt hier de deur plat 29 nov 2010 #468 :wors:wors dit is echt een gave bak idd en dat blauwe dash valt opzich wel mee vind ik. Die plasma tellers zijn ook wel vet alleen hoor ik daar veel klachten over van knipperen of uitvallen. gr.Paul
:wors:wors dit is echt een gave bak idd en dat blauwe dash valt opzich wel mee vind ik. Die plasma tellers zijn ook wel vet alleen hoor ik daar veel klachten over van knipperen of uitvallen. gr.Paul
V vectra208v Loopt hier de deur plat 29 nov 2010 #469 :wors:wors dit is echt een gave bak idd en dat blauwe dash valt opzich wel mee vind ik. Die plasma tellers zijn ook wel vet alleen hoor ik daar veel klachten over van knipperen of uitvallen. gr.Paul
:wors:wors dit is echt een gave bak idd en dat blauwe dash valt opzich wel mee vind ik. Die plasma tellers zijn ook wel vet alleen hoor ik daar veel klachten over van knipperen of uitvallen. gr.Paul
V vectra208v Loopt hier de deur plat 29 nov 2010 #470 :wors:wors dit is echt een gave bak idd en dat blauwe dash valt opzich wel mee vind ik. Die plasma tellers zijn ook wel vet alleen hoor ik daar veel klachten over van knipperen of uitvallen. gr.Paul
V vectra208v Loopt hier de deur plat 29 nov 2010 #471 :wors:wors dit is echt een gave bak idd en dat blauwe dash valt opzich wel mee vind ik. Die plasma tellers zijn ook wel vet alleen hoor ik daar veel klachten over van knipperen of uitvallen. gr.Paul
B bresson Komt weleens kijken 3 dec 2010 #472 anders plaats je het bericht gewoon ff 4x maar buiten dat :O wou dat me vec er zo uit zag
V vectra208v Loopt hier de deur plat 3 dec 2010 #473 origineel gepost door bresson anders plaats je het bericht gewoon ff 4x maar buiten dat :O wou dat me vec er zo uit zag haha tja zie het nu pas Er zijn er wel meer die er last van hebben en ik vind het forum de laatste tijd erg traag. Dacht eerst dat het aan mijn pc lag maar andere sites werken wel normaal.
origineel gepost door bresson anders plaats je het bericht gewoon ff 4x maar buiten dat :O wou dat me vec er zo uit zag haha tja zie het nu pas Er zijn er wel meer die er last van hebben en ik vind het forum de laatste tijd erg traag. Dacht eerst dat het aan mijn pc lag maar andere sites werken wel normaal.
B bresson Komt weleens kijken 4 dec 2010 #474 origineel gepost door vectra208v origineel gepost door bresson anders plaats je het bericht gewoon ff 4x maar buiten dat :O wou dat me vec er zo uit zag haha tja zie het nu pas Er zijn er wel meer die er last van hebben en ik vind het forum de laatste tijd erg traag. Dacht eerst dat het aan mijn pc lag maar andere sites werken wel normaal. dat idee had ik laatst ook.....
origineel gepost door vectra208v origineel gepost door bresson anders plaats je het bericht gewoon ff 4x maar buiten dat :O wou dat me vec er zo uit zag haha tja zie het nu pas Er zijn er wel meer die er last van hebben en ik vind het forum de laatste tijd erg traag. Dacht eerst dat het aan mijn pc lag maar andere sites werken wel normaal. dat idee had ik laatst ook.....
A ahrend Loopt hier de deur plat 4 dec 2010 #475 origineel gepost door drempelvrees Net op internet ook wel een dikke vectra gevonden met 20" eronder, ziet er super uit:wub:wub, maar ik vraag me alleen af hoe het zit met het comfort. Welk comfort ??????? wel gruwelijk vet :angeldie Schmidt Jacklines,ben er ook mee bezig geweest,maar ik was een beetje bang voor die rand
origineel gepost door drempelvrees Net op internet ook wel een dikke vectra gevonden met 20" eronder, ziet er super uit:wub:wub, maar ik vraag me alleen af hoe het zit met het comfort. Welk comfort ??????? wel gruwelijk vet :angeldie Schmidt Jacklines,ben er ook mee bezig geweest,maar ik was een beetje bang voor die rand
C cleaned_tr Lid 10 dec 2010 #476 zal de mijne hier ook maar eens plaatsen mag er zeker tussen staan al vind ik het zelf grtz
D drempelvrees Komt hier geregeld 15 dec 2010 #478 origineel gepost door cleaned_tr zal de mijne hier ook maar eens plaatsen mag er zeker tussen staan al vind ik het zelf grtz Dat mag hij zeker ja, zééér strakke vectra :wors:wors:wors
origineel gepost door cleaned_tr zal de mijne hier ook maar eens plaatsen mag er zeker tussen staan al vind ik het zelf grtz Dat mag hij zeker ja, zééér strakke vectra :wors:wors:wors
V vectra208v Loopt hier de deur plat 17 dec 2010 #480 Deze mag er van mij zeker tussen staan. Volgens mij 1 keer real live gezien (OPC-NOORD meeting) gr.Paul
Deze mag er van mij zeker tussen staan. Volgens mij 1 keer real live gezien (OPC-NOORD meeting) gr.Paul