S Silver Loopt hier de deur plat 19 sep 2008 #82 origineel gepost door piet vind die grijze b vectra met die irmscher sticker toch wel het mooiste idd, alleen die spatlappen zou ik dumpen.
origineel gepost door piet vind die grijze b vectra met die irmscher sticker toch wel het mooiste idd, alleen die spatlappen zou ik dumpen.
O opel-devil Komt weleens kijken 25 sep 2008 #83 Is dan wel geen plaatje maar vond dit toch wel een erg goed klinkende dikke vec a Ik vind dat de mijne er ook best tussen mag staan :angel
Is dan wel geen plaatje maar vond dit toch wel een erg goed klinkende dikke vec a Ik vind dat de mijne er ook best tussen mag staan :angel
S Silver Loopt hier de deur plat 26 sep 2008 #84 origineel gepost door opel-devil Is dan wel geen plaatje maar vond dit toch wel een erg goed klinkende dikke vec a Ik vind dat de mijne er ook best tussen mag staan :angel blijft een stoer ding hoor, zo lekker laag en met de verbrede steelies:thumbup:thumbup
origineel gepost door opel-devil Is dan wel geen plaatje maar vond dit toch wel een erg goed klinkende dikke vec a Ik vind dat de mijne er ook best tussen mag staan :angel blijft een stoer ding hoor, zo lekker laag en met de verbrede steelies:thumbup:thumbup
C chrisvocht Komt weleens kijken 26 sep 2008 #85 origineel gepost door opel-devil Is dan wel geen plaatje maar vond dit toch wel een erg goed klinkende dikke vec a Ik vind dat de mijne er ook best tussen mag staan :angel erg mooie velgjes
origineel gepost door opel-devil Is dan wel geen plaatje maar vond dit toch wel een erg goed klinkende dikke vec a Ik vind dat de mijne er ook best tussen mag staan :angel erg mooie velgjes
I imported_piet Komt hier geregeld 12 okt 2008 #93 origineel gepost door Silver krijg je die bij de auto verkocht nu direkt meteen:jerry
I imported_piet Komt hier geregeld 12 okt 2008 #94 origineel gepost door chrisvocht origineel gepost door opel-devil Is dan wel geen plaatje maar vond dit toch wel een erg goed klinkende dikke vec a Ik vind dat de mijne er ook best tussen mag staan :angel german style meer:thumbup erg mooie velgjes
origineel gepost door chrisvocht origineel gepost door opel-devil Is dan wel geen plaatje maar vond dit toch wel een erg goed klinkende dikke vec a Ik vind dat de mijne er ook best tussen mag staan :angel german style meer:thumbup erg mooie velgjes
I imported_piet Komt hier geregeld 12 okt 2008 #95 origineel gepost door Kilat vectra i500 zijn zeker mooie auto's:wors:jerry was me nog niet eens opgevallen is dat je het hier plaatst
origineel gepost door Kilat vectra i500 zijn zeker mooie auto's:wors:jerry was me nog niet eens opgevallen is dat je het hier plaatst
G GTS Power Hoort bij de inboedel 19 okt 2008 #96 origineel gepost door piet origineel gepost door Kilat vectra i500 zijn zeker mooie auto's:wors:jerry was me nog niet eens opgevallen is dat je het hier plaatst :jerry:jerry:jerry
origineel gepost door piet origineel gepost door Kilat vectra i500 zijn zeker mooie auto's:wors:jerry was me nog niet eens opgevallen is dat je het hier plaatst :jerry:jerry:jerry
K Kimm-Vectra Lid 26 okt 2008 #97 http://i260.photobucket.com/albums/ii29/mbvectrav6/DSC01285.jpg heel mooi:wors egt heel gaaf ding
X X-Qlusive0ne Komt weleens kijken 26 okt 2008 #99 die is van alex Gehele project pagina http://www.vectrateam.nl/forum/viewtopic.php?t=766
S speaker Hoort bij de inboedel 24 nov 2008 #100 Tjee... al bijna een maand geen dikke veccies meer???? Dan post ik hier mijn droom maar ff : Peter