O Opelkees Hoort bij de inboedel 31 aug 2010 #761 owja daar heb ik nog een foto van dat ik ernaast stond in Amersfoort met de rode CC
M Martijntwello Komt hier geregeld 31 aug 2010 #762 origineel gepost door gun metal grey kan er iemand helpen?? Deze kluns krijgd het niet voor elkaar:swear
origineel gepost door gun metal grey kan er iemand helpen?? Deze kluns krijgd het niet voor elkaar:swear
M mantamafkees01 Loopt hier de deur plat 1 sep 2010 #763 Je hebt zon mooie Manta en een mooie vrouw, dan mag je zelf ook wel een beetje lachen hoor. :jerry
M mantacc Komt weleens kijken 12 sep 2010 #765 kwam hem tegen op zoek naar bedford busjes vond het wel een erg mooie combi zo.
G Ghanz Forumbewoner 12 sep 2010 #766 ze hadden op zijn minst die aanhanger ook wel in stijl mogen maken
M mantatjipke Komt weleens kijken 13 sep 2010 #767 die rode manta is helemaal perfect helemaal mijn smaak!
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 13 sep 2010 #768 wel gaaf ja, mantzell evo met dikke wielen & dikke motor.. dat busje mag van mij terplekke afbranden :wub
wel gaaf ja, mantzell evo met dikke wielen & dikke motor.. dat busje mag van mij terplekke afbranden :wub
G gun metal grey Lid 28 sep 2010 #769 origineel gepost door Ghanz :thumbup Ja maar het is mijn vrouw maar niet mijn manta:hmmz
M Makko Loopt hier de deur plat 30 sep 2010 #770 Website met gegevens http://lincsdriver.com/index.php?option=com_content&view=article&id=44&Itemid=55
Website met gegevens http://lincsdriver.com/index.php?option=com_content&view=article&id=44&Itemid=55
M manta_dennis Komt hier geregeld 30 sep 2010 #771 origineel gepost door Black Magic dat is toch diegene die eerst op die witte atsjes stond leuk ding hoor Klopt ja. Hier een foto. Die Borbet wielen staan m beter dan die ATS-jes
origineel gepost door Black Magic dat is toch diegene die eerst op die witte atsjes stond leuk ding hoor Klopt ja. Hier een foto. Die Borbet wielen staan m beter dan die ATS-jes
M McLambo Hoort bij de inboedel 30 sep 2010 #773 origineel gepost door Makko Website met gegevens http://lincsdriver.com/index.php?option=com_content&view=article&id=44&Itemid=55 Wat moet dit voorstellen dan? De nightrider heeft een ongeluk gehad met robocop en dit is wat er over was? uke
origineel gepost door Makko Website met gegevens http://lincsdriver.com/index.php?option=com_content&view=article&id=44&Itemid=55 Wat moet dit voorstellen dan? De nightrider heeft een ongeluk gehad met robocop en dit is wat er over was? uke
B bipsus Komt weleens kijken 3 okt 2010 #774 Die zwarte is wel vet! alleen da imperial ziet er nie uit, en slecht gespoten.
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 6 okt 2010 #775 super dikke creatie, roofrekje maakt 'm wel af :thumbup
E egje Post best veel 6 okt 2010 #776 Hij zou ook nog een mooie rol kunnen spelen in de film Mad- max. :sleeping
J JOZO Loopt hier de deur plat 12 okt 2010 #777 De witte GT/E vind ik nog het mooiste van alle. Zijn dikke A tjes, alleen niet mijn smaak, dat 'Duits' uitgebouwde. Ieder zen smaak natuurlijk
De witte GT/E vind ik nog het mooiste van alle. Zijn dikke A tjes, alleen niet mijn smaak, dat 'Duits' uitgebouwde. Ieder zen smaak natuurlijk
B babyblue Komt hier geregeld 12 okt 2010 #778 Sorry maar ik vind het 3x niks haha al is die witte GT/E wel mooi alleen iets hogere bandjes erop en de ruiten weer normaal
Sorry maar ik vind het 3x niks haha al is die witte GT/E wel mooi alleen iets hogere bandjes erop en de ruiten weer normaal
H Hulkie Komt hier geregeld 13 okt 2010 #779 hahah dan heb ik dezelfde mening als jullie ik vind die grijze en witte (uitgebouwde) ook helemaal niks (vind de achterlichten van de grijzwe dan wwel weer wat hebben moet ik zeggen. Lekker Corvette achtig) de witte vind ik super mooi, maar inderdaad iets hogere bandjes voor 185-60 en achter 195/55 of 205/60. dat staat het mooiste (vind ik) bij een Manta.
hahah dan heb ik dezelfde mening als jullie ik vind die grijze en witte (uitgebouwde) ook helemaal niks (vind de achterlichten van de grijzwe dan wwel weer wat hebben moet ik zeggen. Lekker Corvette achtig) de witte vind ik super mooi, maar inderdaad iets hogere bandjes voor 185-60 en achter 195/55 of 205/60. dat staat het mooiste (vind ik) bij een Manta.