C cruez Komt hier geregeld 13 apr 2010 #682 heeft iemand nog de fotos van die 'dikke' manta met al zijn antennes en vertralers derop? die stond achteraan ook heel hoog op zijn poten dacht ik. Dankt u
heeft iemand nog de fotos van die 'dikke' manta met al zijn antennes en vertralers derop? die stond achteraan ook heel hoog op zijn poten dacht ik. Dankt u
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 13 apr 2010 #685 haha die rijd ergens hier in de buurt rond met wel dertig antennes en andere toeters en bellen :jerry:jerry:jerry
haha die rijd ergens hier in de buurt rond met wel dertig antennes en andere toeters en bellen :jerry:jerry:jerry
P peerke1987 Komt hier geregeld 21 apr 2010 #691 hahahaha daar zijn ze gek hoor! die zal in iedergeval geen last hebben van een storende radio Ik zie wel dat met dit mooie weer alle mooie manta's naar buiten gerold worden voor een picca:wub
hahahaha daar zijn ze gek hoor! die zal in iedergeval geen last hebben van een storende radio Ik zie wel dat met dit mooie weer alle mooie manta's naar buiten gerold worden voor een picca:wub
M manta73 Post best veel 21 apr 2010 #692 lekker overtrokken Zo worden B-manta's gezien dus door andere mede autoliefhebbers enz Imago zullen we nooit meer vanaf komen. Gaat niet lukken,hoe serieus de hobby ook wordt genomen. B-manta wordt schijnbaar altijd,aso bak Vechten tegen de bierkaai New kids enz
lekker overtrokken Zo worden B-manta's gezien dus door andere mede autoliefhebbers enz Imago zullen we nooit meer vanaf komen. Gaat niet lukken,hoe serieus de hobby ook wordt genomen. B-manta wordt schijnbaar altijd,aso bak Vechten tegen de bierkaai New kids enz
P peerke1987 Komt hier geregeld 21 apr 2010 #693 ben ik toch altijd beneiuwd wat voor "persoon" er in die wagen zit.:wtf
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 29 apr 2010 #694 laat ik 't zo zeggen dat IK het zo maar zou kunnen zijn, lekker provoceren. laat al die lui maar mooi praten, wij weten immers beter! een hobby blijft een hobby, en laat dat lekker zo zijn. tis jouw ding, laat anderen maar lullen
laat ik 't zo zeggen dat IK het zo maar zou kunnen zijn, lekker provoceren. laat al die lui maar mooi praten, wij weten immers beter! een hobby blijft een hobby, en laat dat lekker zo zijn. tis jouw ding, laat anderen maar lullen
T teungts Loopt hier de deur plat 30 apr 2010 #696 ik heb hem al een hele tyd niet meer gezien hier. heb wel gehoord dat de antenes er af zijn:hmmz
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 11 mei 2010 #697 www.autoschade-peters.nl staat bij actuele projecten een Manta Evolution
M mantadevil Hoort bij de inboedel 12 mei 2010 #698 dit lijkt mij die manta die tijden te koop heeft gestaan in amsterdam met kapotte 2400.. is later naar kampen gegaan en heeft ook even bij m&m dronten te koop gestaan dacht ik . ligt zo ver ik weet nu een 2.2 in
dit lijkt mij die manta die tijden te koop heeft gestaan in amsterdam met kapotte 2400.. is later naar kampen gegaan en heeft ook even bij m&m dronten te koop gestaan dacht ik . ligt zo ver ik weet nu een 2.2 in
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 13 mei 2010 #699 ja werd mij laats ook aan geboden heb ernorm getwijveld zoals je weet had mooi int rijtje gestaan ,maar moest dee rode cabrio weg tja toch gekozen dat die bleef
ja werd mij laats ook aan geboden heb ernorm getwijveld zoals je weet had mooi int rijtje gestaan ,maar moest dee rode cabrio weg tja toch gekozen dat die bleef