M Manta 24V Loopt hier de deur plat 27 feb 2010 #661 Vandaag paar leuke kiekjes gemaakt van deze GT/E.
M mantarick Komt weleens kijken 28 feb 2010 #664 mooie manta!:thumbup marre welke maat velgen liggen er onder, en welke banden maat? ik heb er een paar thuis liggen die ik op wil knappen maar weet niet goed welke banden maat ik zal pakken. gr rick
mooie manta!:thumbup marre welke maat velgen liggen er onder, en welke banden maat? ik heb er een paar thuis liggen die ik op wil knappen maar weet niet goed welke banden maat ik zal pakken. gr rick
C cruez Komt hier geregeld 28 feb 2010 #665 origineel gepost door sniksnak Met zijn nieuwe wielen kan die hier ook wel bij denk ik vet strak, hoeveel is ie gezakt en met welke veren en dempers?
origineel gepost door sniksnak Met zijn nieuwe wielen kan die hier ook wel bij denk ik vet strak, hoeveel is ie gezakt en met welke veren en dempers?
S stefansmilde Post best veel 28 feb 2010 #666 origineel gepost door Manta 24V Vandaag paar leuke kiekjes gemaakt van deze GT/E. mooie GT/E replika ziet er netjes uit
origineel gepost door Manta 24V Vandaag paar leuke kiekjes gemaakt van deze GT/E. mooie GT/E replika ziet er netjes uit
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 1 mrt 2010 #668 Mooi om samen een keer met de Cabrio van Stefan op de kiek te zetten.
S sniksnak Komt weleens kijken 4 mrt 2010 #670 origineel gepost door cruez origineel gepost door sniksnak Met zijn nieuwe wielen kan die hier ook wel bij denk ik vet strak, hoeveel is ie gezakt en met welke veren en dempers? Heb der Jamex veren en dempers ondergezet, geloof dat ie toendertijd -50mm waren voor de manta
origineel gepost door cruez origineel gepost door sniksnak Met zijn nieuwe wielen kan die hier ook wel bij denk ik vet strak, hoeveel is ie gezakt en met welke veren en dempers? Heb der Jamex veren en dempers ondergezet, geloof dat ie toendertijd -50mm waren voor de manta
S stefansmilde Post best veel 7 mrt 2010 #671 mooi weer vandaag dus de cabrio van stal gehaalt en ook even wat pics gemaakt
H hum Post best veel 8 mrt 2010 #672 origineel gepost door Kermitkiller en volgens mij buiten die van johan om zijn er om de turbo,s te maken als basis bordeauxrode manta berlinettas gebruikt WAT DA DOE JE TOCH NIE ZONDE SCHANDE:argue:argue:fy1:fy1:hmmz:hmmz
origineel gepost door Kermitkiller en volgens mij buiten die van johan om zijn er om de turbo,s te maken als basis bordeauxrode manta berlinettas gebruikt WAT DA DOE JE TOCH NIE ZONDE SCHANDE:argue:argue:fy1:fy1:hmmz:hmmz
B Black Magic Loopt hier de deur plat 20 mrt 2010 #676 ziet er super uit he wat een verschil kost wat maar dan heb je ook wat
M manta_dennis Komt hier geregeld 20 mrt 2010 #677 Hey Rob, wat heb je nou gedaan?? Waar is je camouflage dak gebleven?? Ligt er een magneet onder de auto? Ligt een mooi stukkie lager.
Hey Rob, wat heb je nou gedaan?? Waar is je camouflage dak gebleven?? Ligt er een magneet onder de auto? Ligt een mooi stukkie lager.