E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 22 jan 2008 #362 origineel gepost door Ghanz zo duur zijn ze niet hoor emiel...ligt aan de staat van de bolide... je kunt ze mogelijk vrij goedkoop bemachtigen hmm.. didn't know that.. wie weet, ooit :agent
origineel gepost door Ghanz zo duur zijn ze niet hoor emiel...ligt aan de staat van de bolide... je kunt ze mogelijk vrij goedkoop bemachtigen hmm.. didn't know that.. wie weet, ooit :agent
B barry ti3000 Komt weleens kijken 24 jan 2008 #365 origineel gepost door Stoffels Zo moet die van mij ook ongeveer worden Mooi apparaat,de carosserie en de velgen heb je al zag ik. Die groene staat die in N-Limburg?
origineel gepost door Stoffels Zo moet die van mij ook ongeveer worden Mooi apparaat,de carosserie en de velgen heb je al zag ik. Die groene staat die in N-Limburg?
P peerke1987 Komt hier geregeld 25 jan 2008 #366 origineel gepost door mantadevil Originally posted by peerke1987 hmm deze manta heb ik volgens mij eerder op het forum zien voorbij komen.. waren ze hier de eigenaar niet van zoek? Kan me vergissen natuurlijk! Echt een mooie B manta echt mooi.. veel plezier ermee! ja klopt dat topic was van mij maar heb de vorige eigenaar gevonden zoals je ziet en de manta gekocht dus toch! genieten!! Veel plezier ermee!
origineel gepost door mantadevil Originally posted by peerke1987 hmm deze manta heb ik volgens mij eerder op het forum zien voorbij komen.. waren ze hier de eigenaar niet van zoek? Kan me vergissen natuurlijk! Echt een mooie B manta echt mooi.. veel plezier ermee! ja klopt dat topic was van mij maar heb de vorige eigenaar gevonden zoals je ziet en de manta gekocht dus toch! genieten!! Veel plezier ermee!
S Stoffels Lid 25 jan 2008 #367 origineel gepost door barry ti3000 origineel gepost door Stoffels Zo moet die van mij ook ongeveer worden Mooi apparaat,de carosserie en de velgen heb je al zag ik. Die groene staat die in N-Limburg? Ja die staat inderdaad in Noord-limburg
origineel gepost door barry ti3000 origineel gepost door Stoffels Zo moet die van mij ook ongeveer worden Mooi apparaat,de carosserie en de velgen heb je al zag ik. Die groene staat die in N-Limburg? Ja die staat inderdaad in Noord-limburg
M mantallica Loopt hier de deur plat 27 jan 2008 #368 Manta B CC (Black) Magic , is wel erg mooi..... :wubmisschien een idee een replica te maken
I imported_piet Komt hier geregeld 12 feb 2008 #370 mag de mijne er ook bij staan??? zoniet verwijder ik hem wel
I imported_piet Komt hier geregeld 12 feb 2008 #372 maar deze is gewoon superdik:thumbup is geen geslijm hoor kurt maar die van jou moet er ook gewoon bij staan
maar deze is gewoon superdik:thumbup is geen geslijm hoor kurt maar die van jou moet er ook gewoon bij staan
P peerke1987 Komt hier geregeld 12 feb 2008 #373 mag zeker gezegt worden....... Man radar bestendige lak er op en je bent kompleet... vind hem echt vet.. gewoon straK!!
mag zeker gezegt worden....... Man radar bestendige lak er op en je bent kompleet... vind hem echt vet.. gewoon straK!!
C cruez Komt hier geregeld 12 feb 2008 #376 origineel gepost door kurtmanta :thumbup whoehoe :wors doe er nog zo'n mininummerplaat op voor in stickervorm, zoals de rallywagens :wub
origineel gepost door kurtmanta :thumbup whoehoe :wors doe er nog zo'n mininummerplaat op voor in stickervorm, zoals de rallywagens :wub
O opelmantagek Post best veel 13 feb 2008 #377 origineel gepost door piet mag de mijne er ook bij staan??? zoniet verwijder ik hem wel Mooie golf :thumbup
origineel gepost door piet mag de mijne er ook bij staan??? zoniet verwijder ik hem wel Mooie golf :thumbup
G Ghanz Forumbewoner 13 feb 2008 #378 origineel gepost door opelmantagek origineel gepost door piet mag de mijne er ook bij staan??? zoniet verwijder ik hem wel Mooie golf :thumbup dat lieg je :jerry
origineel gepost door opelmantagek origineel gepost door piet mag de mijne er ook bij staan??? zoniet verwijder ik hem wel Mooie golf :thumbup dat lieg je :jerry
I imported_piet Komt hier geregeld 14 feb 2008 #380 ja dat zijn idd koplampsproeiers cruez en mooie golf ben je op de verkeerde forum