L Looney Post best veel 7 sep 2012 #1.885 Paar pics van Sevenum Die grijze corsa die er stond met die smidt velgen was ook een hele dikke, heeft iemand naar nog een foto van?
Paar pics van Sevenum Die grijze corsa die er stond met die smidt velgen was ook een hele dikke, heeft iemand naar nog een foto van?
M michiel026 Komt hier geregeld 7 sep 2012 #1.886 je bedoelt die grijze a corsa van de laatste foto? dat zijn geen schimdt kerel maar rsl mohag velgen maar voor de rest :kewlpics
je bedoelt die grijze a corsa van de laatste foto? dat zijn geen schimdt kerel maar rsl mohag velgen maar voor de rest :kewlpics
B bukzzzie Post best veel 7 sep 2012 #1.887 @Shania wrote:hey das een bekende post bukzzzz haha, sorry! :angel
S Shania Komt weleens kijken 7 sep 2012 #1.888 Nou vooruit dan!! Volgens mij stond deze corsa naast die van Dicky op sevenum en dat zijn toch echt schmidtjes
Nou vooruit dan!! Volgens mij stond deze corsa naast die van Dicky op sevenum en dat zijn toch echt schmidtjes
M michiel026 Komt hier geregeld 8 sep 2012 #1.890 lekker flauw weer hoor twan :jerry king: @Shania wrote:Nou vooruit dan!! Volgens mij stond deze corsa naast die van Dicky op sevenum en dat zijn toch echt schmidtjes
lekker flauw weer hoor twan :jerry king: @Shania wrote:Nou vooruit dan!! Volgens mij stond deze corsa naast die van Dicky op sevenum en dat zijn toch echt schmidtjes
S soepkiepe Forumbewoner 11 jan 2013 #1.894 dit is ook het dikke corsa's topic toch? toch niet het gespot op mp of zo tuurlijk heb ik dat gezien, heb ook gezien dat de corsa van een oudere vrouw is geweest en de bijrijdersstoel en achterbank als nieuw zijn. en als de hele auto 125 euro had gekost had ik hem wel ff gemailt
dit is ook het dikke corsa's topic toch? toch niet het gespot op mp of zo tuurlijk heb ik dat gezien, heb ook gezien dat de corsa van een oudere vrouw is geweest en de bijrijdersstoel en achterbank als nieuw zijn. en als de hele auto 125 euro had gekost had ik hem wel ff gemailt
M michiel026 Komt hier geregeld 30 dec 2012 #1.896 dan hadje ze niet moeten verwijderen of iets he hebje hem nog steeds met z20leh ?
S soepkiepe Forumbewoner 11 jan 2013 #1.897 oee... echt om van te gaan kwijlen haha. hoop dat deze nog ff op mp staat voor dat jullie dalijk een dooie link zien. ik vind hem ubergeil!! http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...d629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
oee... echt om van te gaan kwijlen haha. hoop dat deze nog ff op mp staat voor dat jullie dalijk een dooie link zien. ik vind hem ubergeil!! http://www.marktplaats.nl/a/auto-on...d629ab42516ec13768067e2e0&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
M michiel026 Komt hier geregeld 11 jan 2013 #1.898 uhh soepkip je hebt gezien dat de corsa niet te koop is staat er met hoofd letters in ?
W wagnas Loopt hier de deur plat 24 jan 2013 #1.900 Past een filmpje van mijn Corsa hier? [youtube:253lspbw]