W wagnas Loopt hier de deur plat 5 feb 2009 #966 origineel gepost door stellema Of kleine handjes Dan is het velgbed ook minder diep dan het lijkt.
M MisterGSi Komt hier geregeld 5 feb 2009 #967 zag deze staan op de motorshow in Essen 34" zou dit passen onder mijn corsa??? :jerry
J Jambon Post best veel 5 feb 2009 #968 Moet je em hooguit misschien iets 'boxen' geloof ik dat ze dat zo noemen... :jerry Gruwelijk zeg... WAT MOET JE D'R MEE?! Doe mij maar lekkel oldskool 14" verbreed staal!! :afro
Moet je em hooguit misschien iets 'boxen' geloof ik dat ze dat zo noemen... :jerry Gruwelijk zeg... WAT MOET JE D'R MEE?! Doe mij maar lekkel oldskool 14" verbreed staal!! :afro
M MisterGSi Komt hier geregeld 7 feb 2009 #969 tsja... waar past dat in vredesnaam onder? is denk ik zelfs te groot voor een hummer :wtf
F floris Komt weleens kijken 7 feb 2009 #971 Uit mijn oude doos : 2 ex corsa's van me als ze hier mogen staan teminste
S sw_reijnders Forumbewoner 7 feb 2009 #972 gespot op google afbeeldingen!!! toevallig nog meer mensen hier met een minderwaardigheids complex. Zie hieronder de oplossing :jerry:jerry:jerry
gespot op google afbeeldingen!!! toevallig nog meer mensen hier met een minderwaardigheids complex. Zie hieronder de oplossing :jerry:jerry:jerry
W wagnas Loopt hier de deur plat 9 feb 2009 #974 Spoiler staat er los op. En dit is een thread over dikke Corsa's. Niet over hoge Corsa's.king:
S sw_reijnders Forumbewoner 9 feb 2009 #975 origineel gepost door wagnas Spoiler staat er los op. En dit is een thread over dikke Corsa's. Niet over hoge Corsa's.king: jah duuuuh, had ik dan een "hoge corsa's" topic moeten openen . Spoiler staat er idd los op. Op andere foto's in dat forum zag ik idd geen spoiler. maar moest um hier toch ergens plaatsen :jerry *pfffff het is echt zo'n geen zicht!!!!!*
origineel gepost door wagnas Spoiler staat er los op. En dit is een thread over dikke Corsa's. Niet over hoge Corsa's.king: jah duuuuh, had ik dan een "hoge corsa's" topic moeten openen . Spoiler staat er idd los op. Op andere foto's in dat forum zag ik idd geen spoiler. maar moest um hier toch ergens plaatsen :jerry *pfffff het is echt zo'n geen zicht!!!!!*
N nicocorsa Komt hier geregeld 9 feb 2009 #976 in het formule 1 zetten ze ook grote spoilers voor het grote vermogen . maar ik zou eerder hopen dat mijn auto opstijgt als zo een vliegtuig variant op mijn auto zou staan lol.
in het formule 1 zetten ze ook grote spoilers voor het grote vermogen . maar ik zou eerder hopen dat mijn auto opstijgt als zo een vliegtuig variant op mijn auto zou staan lol.
S sw_reijnders Forumbewoner 9 feb 2009 #977 neej joh, das allemaal downforce , maar dan door de zwaartekracht :jerry LOL