W world cup c16xe Komt weleens kijken 20 sep 2008 #862 Gr. Theo het blijft lastig aan de andere kant van de weg rijden
K klo2 Lid 30 sep 2008 #864 ja en onder tussen staat deze vette corsa bij ons in de showroom te koop klik hier voor de showroom origineel gepost door Wes_A.G.T. origineel gepost door lukky Dit is een wat mooiere foto die foto heb ik gemaakt, knappe corsa hoor
ja en onder tussen staat deze vette corsa bij ons in de showroom te koop klik hier voor de showroom origineel gepost door Wes_A.G.T. origineel gepost door lukky Dit is een wat mooiere foto die foto heb ik gemaakt, knappe corsa hoor
F Fearless Forumbewoner 30 sep 2008 #865 origineel gepost door mayhem engelse styl. die vinden ons weer maf, want daar zweren ze op et49. 18 inch onder corsa B, 17 inch onder corsa A.. ze zij niet voor niets weggedreven van t vasteland:jerry Sommige engelse wagens zijn wel wijs.....Lang niet alle iig Maar de duitse stijl wordt daar ook wat populairder...Eurostyle noemen ze dat daarking:
origineel gepost door mayhem engelse styl. die vinden ons weer maf, want daar zweren ze op et49. 18 inch onder corsa B, 17 inch onder corsa A.. ze zij niet voor niets weggedreven van t vasteland:jerry Sommige engelse wagens zijn wel wijs.....Lang niet alle iig Maar de duitse stijl wordt daar ook wat populairder...Eurostyle noemen ze dat daarking:
K kapelleboer Komt hier geregeld 1 okt 2008 #866 origineel gepost door klo2 ja en onder tussen staat deze vette corsa bij ons in de showroom te koop klik hier voor de showroom origineel gepost door Wes_A.G.T. origineel gepost door lukky Dit is een wat mooiere foto die foto heb ik gemaakt, knappe corsa hoor ja die staat in middelburg oude van lukky zeer vette bak:wors
origineel gepost door klo2 ja en onder tussen staat deze vette corsa bij ons in de showroom te koop klik hier voor de showroom origineel gepost door Wes_A.G.T. origineel gepost door lukky Dit is een wat mooiere foto die foto heb ik gemaakt, knappe corsa hoor ja die staat in middelburg oude van lukky zeer vette bak:wors
C carlover Komt hier geregeld 8 okt 2008 #871 zeer zeker netjes. alleen die tywraps om je luchtfilter.......:cry beter zwarte kunnen gebruiken.
I imported_piet Komt hier geregeld 12 okt 2008 #872 origineel gepost door SRLandgraaf die heb ik vaker al eens gespot mooie corsa:thumbup
L lady_M_online Komt weleens kijken 20 okt 2008 #873 Ja zeker mooi! Maar jammer dat de wielkastrandjes nog grijs zijn
M mikefolkers Lid 28 okt 2008 #875 hier staan echt heel veel mooie a corsa,s op zeg dit is de eerste keer dat ik op een forum zit maar is echt heel erg mooi greetz
hier staan echt heel veel mooie a corsa,s op zeg dit is de eerste keer dat ik op een forum zit maar is echt heel erg mooi greetz
B BadMuts Post best veel 28 okt 2008 #876 wielkasten zouden eigenlijk nog gespoten moeten worden, maar vind deze 5 deurs toch best sjiek
D denmiel Lid 31 okt 2008 #878 mijn neef zijn corsake geweest spijtig genoeg heeft er iemand tegen gereden al hij juist af was met als gevolg dat hij pertotal was. hier bij de enigste foto van de corsa geweest
mijn neef zijn corsake geweest spijtig genoeg heeft er iemand tegen gereden al hij juist af was met als gevolg dat hij pertotal was. hier bij de enigste foto van de corsa geweest
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 1 nov 2008 #880 he gerrit leef jij ook nog :thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup