F freek corsa Hoort bij de inboedel 5 nov 2007 #543 60 mm verlaagd voor en achter met 18 inch lenso velgen, 215-35-18 banden.
B Bart Hoedemaker Loopt hier de deur plat 6 nov 2007 #545 stuurt dat nog wel lekker zulke brede bandjes zonder stuurbekrachtiging
C corsa danny Komt weleens kijken 6 nov 2007 #547 ja dat vraag ik me ook af of dat wel lekker rijd had toen met men 17 inch al veel buikpijn als ik binnen door of belgie in reed
ja dat vraag ik me ook af of dat wel lekker rijd had toen met men 17 inch al veel buikpijn als ik binnen door of belgie in reed
G geert666 Komt hier geregeld 6 nov 2007 #548 rijd je daar mee rond freek of is dat alleen voor de foto?
M mayhem Hoort bij de inboedel 6 nov 2007 #549 post je een fotoreportage van je deelname aan paris-dakar? geloof nooit dat dat echt is
J JackM83 Post best veel 6 nov 2007 #550 18 inch en verlaagd. Zal wel lastig sturen zijn . Aanlopen gegarandeerd.
X Xo-C4Rm4nI4C Komt weleens kijken 6 nov 2007 #551 zijn de velgen van center... deze zijn te koop.. ze hebben ze ook onder een polo gelegd... kijk maar in het te koop topic.. "banden velgen" dus was gewoon alleen voor de foto's
zijn de velgen van center... deze zijn te koop.. ze hebben ze ook onder een polo gelegd... kijk maar in het te koop topic.. "banden velgen" dus was gewoon alleen voor de foto's
F freek corsa Hoort bij de inboedel 6 nov 2007 #552 dit was inderdaad alleen voor de foto. maar als ik er mee zou willen rijden dat was dat wel mogelijk. de ruimte in de wielkasten is er, ik zou alleen de buiten kant ietsjemoeten uitrollen. en misschien een nog stuggere verlagings set eronder monteren. Het liep verder wel vrij, de auto was rolbaar zoals hij op de foto staat, het is dus niet gefoto-shopt.
dit was inderdaad alleen voor de foto. maar als ik er mee zou willen rijden dat was dat wel mogelijk. de ruimte in de wielkasten is er, ik zou alleen de buiten kant ietsjemoeten uitrollen. en misschien een nog stuggere verlagings set eronder monteren. Het liep verder wel vrij, de auto was rolbaar zoals hij op de foto staat, het is dus niet gefoto-shopt.
M mayhem Hoort bij de inboedel 6 nov 2007 #553 met echt bedoelde ik rijbaar volgens mij zou die echt aanlopen met stuuruitslag. als je ff dat NL vlaggetje vervangt voor een engels vlaggetje zou het zo een echt dagelijks rijdende kunnen zijn zo
met echt bedoelde ik rijbaar volgens mij zou die echt aanlopen met stuuruitslag. als je ff dat NL vlaggetje vervangt voor een engels vlaggetje zou het zo een echt dagelijks rijdende kunnen zijn zo
T timbo Komt weleens kijken 8 nov 2007 #555 Ik weet zo niet hoe ik foto's moet plaatsen maar hier is een LINK naar een wat mij betreft een zeer nette corsa A http://www.mojeauto.net/2004/07/12/opel-corsa-a-tuning/:thumbup
Ik weet zo niet hoe ik foto's moet plaatsen maar hier is een LINK naar een wat mij betreft een zeer nette corsa A http://www.mojeauto.net/2004/07/12/opel-corsa-a-tuning/:thumbup
C custom Loopt hier de deur plat 14 nov 2007 #557 Apart, maar kan het niet echt mooi vinden. Zonder breedbouw had ik hem mooier gevonden. Wel uniek.!
J jeffreyj Komt weleens kijken 15 nov 2007 #558 als de corsa klaar is wil ik van een tr een pickup gaan bouwen dacht ik uniek te zijn is er al weer eentje
als de corsa klaar is wil ik van een tr een pickup gaan bouwen dacht ik uniek te zijn is er al weer eentje
C Corsagek Lid 16 nov 2007 #560 Originally posted by jeffreyj als de corsa klaar is wil ik van een tr een pickup gaan bouwen dacht ik uniek te zijn is er al weer eentje Maar is dit dan een TR? Lijkt me een gewone 3-deurs maar ik kan me vergissen.
Originally posted by jeffreyj als de corsa klaar is wil ik van een tr een pickup gaan bouwen dacht ik uniek te zijn is er al weer eentje Maar is dit dan een TR? Lijkt me een gewone 3-deurs maar ik kan me vergissen.