N nicocorsa Komt hier geregeld 10 dec 2006 #62 amaaai nog niet heeft een aardig kweil gehalte hoor breng je dweil alvast maar mee als ik in de buurt ben . lol
amaaai nog niet heeft een aardig kweil gehalte hoor breng je dweil alvast maar mee als ik in de buurt ben . lol
V voss Komt weleens kijken 12 dec 2006 #64 Origineel gepost door CorsaF16 Hej Voss wrom geen morette meer? weer eventjes wat anders...
R rickopel Komt weleens kijken 12 dec 2006 #65 Origineel gepost door Kilat zo beter deze auto heeft ook in de flash gestaan.:jerry
C CorsaKris Post best veel 12 dec 2006 #66 hoe krijgen ze het erin een V6 in een corsa het zullen die duitsers ook weer niet zijn:jerry
V voss Komt weleens kijken 12 dec 2006 #67 is leuk om recht uit te rijden, maar je moet er niet te hard mee remmen of een bocht nemen... maar zeker een dikke Corsa
is leuk om recht uit te rijden, maar je moet er niet te hard mee remmen of een bocht nemen... maar zeker een dikke Corsa
E Edge Lid 12 dec 2006 #68 Eej Voss, zie dat je je bumper hebt gemonteerd ! Echt een hele knappe bumper! Ga je je onderlip er nog wel onderzetten, ja toch ?
Eej Voss, zie dat je je bumper hebt gemonteerd ! Echt een hele knappe bumper! Ga je je onderlip er nog wel onderzetten, ja toch ?
C CorsaKris Post best veel 13 dec 2006 #69 Post jou Corsa hier ook maar Edge want die is ook supervet:thumbup
E Edge Lid 13 dec 2006 #70 Origineel gepost door CorsaKris Post jou Corsa hier ook maar Edge want die is ook supervet:thumbup En het is ook een 1.7 Dti
Origineel gepost door CorsaKris Post jou Corsa hier ook maar Edge want die is ook supervet:thumbup En het is ook een 1.7 Dti
C CorsaKris Post best veel 13 dec 2006 #71 :kewlpics die velgen en die doorgelast kap heerlijk en dat ie zo laag ligt is ook perfect. Echt een heel goed voorbeeld Ook een strakke klep achter?:wub
:kewlpics die velgen en die doorgelast kap heerlijk en dat ie zo laag ligt is ook perfect. Echt een heel goed voorbeeld Ook een strakke klep achter?:wub
E Edge Lid 13 dec 2006 #72 Origineel gepost door CorsaKris :kewlpics die velgen en die doorgelast kap heerlijk en dat ie zo laag ligt is ook perfect. Echt een heel goed voorbeeld Ook een strakke klep achter?:wub Die wilde ik juist verbergen , Nee die heb (nog) ik niet... twijfel nog daarover.
Origineel gepost door CorsaKris :kewlpics die velgen en die doorgelast kap heerlijk en dat ie zo laag ligt is ook perfect. Echt een heel goed voorbeeld Ook een strakke klep achter?:wub Die wilde ik juist verbergen , Nee die heb (nog) ik niet... twijfel nog daarover.
C CorsaKris Post best veel 13 dec 2006 #73 Wat voor randen heb je om die RMtjes dan? heb je ook nog mooie foto van de zijkant?:angel Strakke klep is niet zoveel werk kost alleen een paar centjes..
Wat voor randen heb je om die RMtjes dan? heb je ook nog mooie foto van de zijkant?:angel Strakke klep is niet zoveel werk kost alleen een paar centjes..
E Edge Lid 14 dec 2006 #76 Origineel gepost door CorsaKris Wat voor randen heb je om die RMtjes dan? heb je ook nog mooie foto van de zijkant?:angel Strakke klep is niet zoveel werk kost alleen een paar centjes.. *Edit* :thumbup
Origineel gepost door CorsaKris Wat voor randen heb je om die RMtjes dan? heb je ook nog mooie foto van de zijkant?:angel Strakke klep is niet zoveel werk kost alleen een paar centjes.. *Edit* :thumbup
J jaccomega Post best veel 14 dec 2006 #78 dit was de corsa van een maat van me!!2.0 16v erin en leer! http://img396.imageshack.us/img396/3820/hpim2452it4.jpg
dit was de corsa van een maat van me!!2.0 16v erin en leer! http://img396.imageshack.us/img396/3820/hpim2452it4.jpg
M Mathijsv Komt weleens kijken 15 dec 2006 #80 jij kan de jouwe er ook bij zetten hoor carlover! en die a corsa is zkrs vet