Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ja qua leeftijd wel 2 jaar achteruit, mja, corsa werd slecht of veel plekken en lak werd er ook niet beter op, en van deze weet ik gewoon dat die goed is, jongen heeft m ingeruild op de corsa en geld bijgelegd ... dus ik ben wel tevreden,
jongen uit st maartensdijk. ver weg van hier iig. nouw lkkr zonde dan als die alles kapot gereden heeft:thumbdownheb jij zo veel werk er aan gehad en dan rijden ze de zooi kapot on respect loos:swear
ik erger me er niet aan, is mijn auto niet meer.. is nou zijn auto, wat hij er mee doet moet ie zelf weten.
aan de andere kant zou het wel fijn zijn als ie m een beetje heel houdt. desnoods haalt ie m van standje aardeschapen af. lol die vind ik vet klinke standje aardeschapen bedoelje niet aardschraper ?:wors
ik erger me er niet aan, is mijn auto niet meer.. is nou zijn auto, wat hij er mee doet moet ie zelf weten.
aan de andere kant zou het wel fijn zijn als ie m een beetje heel houdt. desnoods haalt ie m van standje aardeschapen af. lol die vind ik vet klinke standje aardeschapen bedoelje niet aardschraper ?:wors