dikke corsa's

origineel gepost door Xedrah

Kunnen de voorste stoelen dan kantelen? Anders kom je met een driedeurs nooit achterin. :wtf

T lijkt me ook dat je achterin veel te hoog zit haha :P

Maar tis wel apart :)

nee kantelen kunnen ze niet,is puur voor de show,af en toe rijd er 1 mee,dan is het even de stoelen naat voren draaien!!

hoog is het niet,want de bank is gewoon vervallen!zit dus gewoon op zelfde hoogte:wors

origineel gepost door jaccomega

hoog is het niet,want de bank is gewoon vervallen!zit dus gewoon op zelfde hoogte:wors

Jongen, dan zit je nog steeds te hoog :sleeping

Een kuipje op de vloer, voorin, zit precies goed, als je zo'n ding bovenop de vloer van de achterbank gaat zetten zit er nog een tank-hoogte tussen, 10 a 15 cm hoger dus haha (Lees: 10 a 15 cm te hoog)

Of je moet de kuipjes helemaal achterover zetten hahaha

origineel gepost door Honza

origineel gepost door jaccomega

Jongen, dan zit je nog steeds te hoog :sleeping

Een kuipje op de vloer, voorin, zit precies goed, als je zo'n ding bovenop de vloer van de achterbank gaat zetten zit er nog een tank-hoogte tussen, 10 a 15 cm hoger dus haha (Lees: 10 a 15 cm te hoog)

Of je moet de kuipjes helemaal achterover zetten hahaha

kwa zithoogte maakt het niks uit,zitvlak van die kuipstoel is zelfs dunner dan de achterbank;) dus zithoogte is gewoon zelfde!!de rugleuning staat wel hoger dan de stoelen van voren!!

kan er geen project van vinden:( maar weer wat pics ervan :D

109_0422.jpg

109_0423.jpg

109_0424.jpg

@ mayhem ik wou er een week terug eigenlijk al een vraag naar stellen, wie heeft meer foto's van de blauwe A met achterwiel aandrijving.

Heb je nog meer links of foto's ?

dit waren wat foto's van afgelopen zondag. als ik er meer tegenkom gooi ik ze hier weer, hij is gewoon zo uberdik.:wors

Terug
Naar boven