J jeffreyj Komt weleens kijken 2 jul 2007 #401 weet er iemand een velgen boer in brabant die aan deze velgjes kan kommen toevalig het gaat over de HTN AC1
weet er iemand een velgen boer in brabant die aan deze velgjes kan kommen toevalig het gaat over de HTN AC1
J jeffreyj Komt weleens kijken 2 jul 2007 #402 weet er iemand een velgen boer in brabant die aan deze velgjes kan kommen toevalig het gaat over de HTN AC1
weet er iemand een velgen boer in brabant die aan deze velgjes kan kommen toevalig het gaat over de HTN AC1
V voss Komt weleens kijken 3 jul 2007 #403 Origineel gepost door jeffreyj weet er iemand een velgen boer in brabant die aan deze velgjes kan kommen toevalig het gaat over de HTN AC1 er staat een mooie set te koop op marktplaats.
Origineel gepost door jeffreyj weet er iemand een velgen boer in brabant die aan deze velgjes kan kommen toevalig het gaat over de HTN AC1 er staat een mooie set te koop op marktplaats.
E edjes Lid 4 jul 2007 #407 Origineel gepost door tonproat Origineel gepost door Airwave Origineel gepost door carboncorsa hij heeft nog een paar zekeringen van me gehad op een meeting iin Cuik(hoe schrijf je dat?) toen zn portieren niet meer open gingen leuk ding die Corsa. Haha, dat wilde ik net zeggen. Deze zijn deuren gingen niet meer op op Full Tuning Day in Cuijk 2006. Stond zowat naast deze auto als ie uit nijmegen komt, dan zit ie hier af en toe op het forum, weet alleen niet zeker of hij dat is:hmmz en het is idd cuijk:thumbup Deze wagen is van een Dame
Origineel gepost door tonproat Origineel gepost door Airwave Origineel gepost door carboncorsa hij heeft nog een paar zekeringen van me gehad op een meeting iin Cuik(hoe schrijf je dat?) toen zn portieren niet meer open gingen leuk ding die Corsa. Haha, dat wilde ik net zeggen. Deze zijn deuren gingen niet meer op op Full Tuning Day in Cuijk 2006. Stond zowat naast deze auto als ie uit nijmegen komt, dan zit ie hier af en toe op het forum, weet alleen niet zeker of hij dat is:hmmz en het is idd cuijk:thumbup Deze wagen is van een Dame
W wagnas Loopt hier de deur plat 6 jul 2007 #408 Die Duitse Corsa B SO-D7 is er één voor de harde schijf.:thumbup Origineel gepost door xtremecorsa16v volgens mij zijn dat cupvelgen van Stefan Inderdaad dat zijn de klasieke Stefan cup wielen.
Die Duitse Corsa B SO-D7 is er één voor de harde schijf.:thumbup Origineel gepost door xtremecorsa16v volgens mij zijn dat cupvelgen van Stefan Inderdaad dat zijn de klasieke Stefan cup wielen.
C carboncorsa Post best veel 7 jul 2007 #410 Origineel gepost door wagnas Deze is ook zeer mooi. Vooral de striping. alleen de TH-Line velgen passen niet bij striping:thumbdown
Origineel gepost door wagnas Deze is ook zeer mooi. Vooral de striping. alleen de TH-Line velgen passen niet bij striping:thumbdown
B bramhuijzen Lid 7 jul 2007 #411 @carboncorsa: wat vind jij daar dan beter bij? Ik vind de TH line 's eerlijk gezegd een echt Corsa wiel. (in 14" dan)
@carboncorsa: wat vind jij daar dan beter bij? Ik vind de TH line 's eerlijk gezegd een echt Corsa wiel. (in 14" dan)
N nicocorsa Komt hier geregeld 7 jul 2007 #412 ik vind ze ook niet passend bij de kleur en stijl van de wagen een 15-16 " zou hem een stuk beter staan ala htn ac1
ik vind ze ook niet passend bij de kleur en stijl van de wagen een 15-16 " zou hem een stuk beter staan ala htn ac1
B bramhuijzen Lid 8 jul 2007 #413 das natuurlijk ook een hele mooie velg. Maar ik ben niet zo van die grote maten onder de Corsa. Ik heb er overigens ook 16" onder gehad. grBr
das natuurlijk ook een hele mooie velg. Maar ik ben niet zo van die grote maten onder de Corsa. Ik heb er overigens ook 16" onder gehad. grBr
C carboncorsa Post best veel 10 jul 2007 #414 Origineel gepost door bramhuijzen @carboncorsa: wat vind jij daar dan beter bij? Ik vind de TH line 's eerlijk gezegd een echt Corsa wiel. (in 14" dan) 16inch of 17 zowiezo. als je toch aan stripping en dergelijke,ga dan voor Extreme ik zou 18inch proberen.
Origineel gepost door bramhuijzen @carboncorsa: wat vind jij daar dan beter bij? Ik vind de TH line 's eerlijk gezegd een echt Corsa wiel. (in 14" dan) 16inch of 17 zowiezo. als je toch aan stripping en dergelijke,ga dan voor Extreme ik zou 18inch proberen.
P padjeflipmossie Lid 10 jul 2007 #415 Nou die van mij is ook klaar sinds 5 juli, dus die mag er nou ook wel op Zo was ie Zo wordt ie En zo is ie!!king:
Nou die van mij is ook klaar sinds 5 juli, dus die mag er nou ook wel op Zo was ie Zo wordt ie En zo is ie!!king:
P padjeflipmossie Lid 10 jul 2007 #416 Nou die van mij is ook klaar sinds 5 juli, dus die mag er nou ook wel op Zo was ie Zo wordt ie En zo is ie!!king:
Nou die van mij is ook klaar sinds 5 juli, dus die mag er nou ook wel op Zo was ie Zo wordt ie En zo is ie!!king:
P padjeflipmossie Lid 10 jul 2007 #418 Nog niet, is pas net klaar... Maar kheb er wel wat staan op de volgende siteL http://partyflock.nl/album/61995/884213.html
Nog niet, is pas net klaar... Maar kheb er wel wat staan op de volgende siteL http://partyflock.nl/album/61995/884213.html
M Mathijsv Komt weleens kijken 11 jul 2007 #420 dikke corsa!:thumbup volgens mij deze al een x gezien toen hij nog rood was opschool, had toen nog een zwart zijscherm:thumbup
dikke corsa!:thumbup volgens mij deze al een x gezien toen hij nog rood was opschool, had toen nog een zwart zijscherm:thumbup