V voss Komt weleens kijken 16 mei 2007 #346 Origineel gepost door Corsa Hoek gladde kleppen is voor mietjes ha ha ha pas maar op....de volgende keer als ik je op een meeting zie....dan zal ik je eventjes laten zien wie het mietje is
Origineel gepost door Corsa Hoek gladde kleppen is voor mietjes ha ha ha pas maar op....de volgende keer als ik je op een meeting zie....dan zal ik je eventjes laten zien wie het mietje is
W wagnas Loopt hier de deur plat 16 mei 2007 #347 Door je achterklep glad te maken wordt je Corsa niet dikker maar dunner. En dikke Corsa's zijn "de bomb" zoals iedereen weet.
Door je achterklep glad te maken wordt je Corsa niet dikker maar dunner. En dikke Corsa's zijn "de bomb" zoals iedereen weet.
C Corsa Hoek Lid 17 mei 2007 #348 Origineel gepost door voss Origineel gepost door Corsa Hoek gladde kleppen is voor mietjes ha ha ha pas maar op....de volgende keer als ik je op een meeting zie....dan zal ik je eventjes laten zien wie het mietje is we houden het wel gezellig he ha ha ha Maar eh zo te zien gaat je voor de luxe ipv leeg en licht. Nog plannen met het blok naar luxe toe
Origineel gepost door voss Origineel gepost door Corsa Hoek gladde kleppen is voor mietjes ha ha ha pas maar op....de volgende keer als ik je op een meeting zie....dan zal ik je eventjes laten zien wie het mietje is we houden het wel gezellig he ha ha ha Maar eh zo te zien gaat je voor de luxe ipv leeg en licht. Nog plannen met het blok naar luxe toe
V voss Komt weleens kijken 17 mei 2007 #349 Origineel gepost door Corsa Hoek Origineel gepost door voss Origineel gepost door Corsa Hoek gladde kleppen is voor mietjes ha ha ha pas maar op....de volgende keer als ik je op een meeting zie....dan zal ik je eventjes laten zien wie het mietje is we houden het wel gezellig he ha ha ha Maar eh zo te zien gaat je voor de luxe ipv leeg en licht. Nog plannen met het blok naar luxe toe ik krijg over 2maanden de sleutel van me nieuwe huis...dus daar komt luxe... auto staat voor het eerst op de 2de plaats, maar niet getreurd, er staan al weer wat dingen in bestelling..
Origineel gepost door Corsa Hoek Origineel gepost door voss Origineel gepost door Corsa Hoek gladde kleppen is voor mietjes ha ha ha pas maar op....de volgende keer als ik je op een meeting zie....dan zal ik je eventjes laten zien wie het mietje is we houden het wel gezellig he ha ha ha Maar eh zo te zien gaat je voor de luxe ipv leeg en licht. Nog plannen met het blok naar luxe toe ik krijg over 2maanden de sleutel van me nieuwe huis...dus daar komt luxe... auto staat voor het eerst op de 2de plaats, maar niet getreurd, er staan al weer wat dingen in bestelling..
W world cup c16xe Komt weleens kijken 18 mei 2007 #350 stiekum staat dat ding nog steeds eerste maar je hebt je vriendin laten geloven dat dat zo is
B Bart Hoedemaker Loopt hier de deur plat 19 mei 2007 #353 Origineel gepost door Alfred Die 's prachtig! :wub :wub
N nicocorsa Komt hier geregeld 19 mei 2007 #354 welke velgjes zijn dat juist van opel nogmaar weinig gezien eigenlijk
A Alfred Komt hier geregeld 20 mei 2007 #355 Origineel gepost door nicocorsa welke velgjes zijn dat juist van opel nogmaar weinig gezien eigenlijk Die zitten op de Astra H Twin-Top en Zafira B oa.
Origineel gepost door nicocorsa welke velgjes zijn dat juist van opel nogmaar weinig gezien eigenlijk Die zitten op de Astra H Twin-Top en Zafira B oa.
C CorsaKris Post best veel 20 mei 2007 #356 Zijn dat 16' of 17'? En dat die er ook in 4x100 zijn :hmmz
R ruubje.nl Lid 23 mei 2007 #357 Eeeh... Astra h, zafira b zijn er toch alleen in 5 x xxx? Dit lijkt mij 4 x 100 oid...
C CorsaKris Post best veel 23 mei 2007 #358 Jah daarom dat zijn Astra H velgen en die hebben 5x110. Wist niet dat ze er ook in 4x100 waren
V voss Komt weleens kijken 24 mei 2007 #359 Origineel gepost door world cup c16xe stiekum staat dat ding nog steeds eerste maar je hebt je vriendin laten geloven dat dat zo is dat ding? het is een levend beest! Ggggggggrrrrr(nee niet Howard) en ja, ik moet toch ook van mijn zwart geld af..
Origineel gepost door world cup c16xe stiekum staat dat ding nog steeds eerste maar je hebt je vriendin laten geloven dat dat zo is dat ding? het is een levend beest! Ggggggggrrrrr(nee niet Howard) en ja, ik moet toch ook van mijn zwart geld af..
D Dietrich Concept Loopt hier de deur plat 24 mei 2007 #360 jij en zwart geld met kokkerellen zeker kan beter een huisje bouwen voss hahaha