D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 13 jun 2012 #601 een echt beunhaas ook als je de foto's wat groter maakt.
D dion87 Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #602 B. de H. occasions bij mij in de buurt rijdt er ook eentje rond met van die tupperware bumpers, ik vind het niks.
B. de H. occasions bij mij in de buurt rijdt er ook eentje rond met van die tupperware bumpers, ik vind het niks.
D DMLB ceo Loopt hier de deur plat 13 jun 2012 #603 @dion87 wrote:B. de H. occasions . bij mij in de buurt rijdt er ook eentje rond met van die tupperware bumpers, ik vind het niks. Geniaaal. Nahh that ain't my styl bruhh! :thumbdown
@dion87 wrote:B. de H. occasions . bij mij in de buurt rijdt er ook eentje rond met van die tupperware bumpers, ik vind het niks. Geniaaal. Nahh that ain't my styl bruhh! :thumbdown
R RISL Forumbewoner 13 jun 2012 #607 Die is zeker erg fraai! Maar op die Astra vind ik het er niet uit zien
D duncs Komt weleens kijken 13 jun 2012 #608 @dion87 wrote: een van de vetste bumpers voor de G Vind dit meer een bumper voor een astra H met die strakke lijnen king:
@dion87 wrote: een van de vetste bumpers voor de G Vind dit meer een bumper voor een astra H met die strakke lijnen king:
F FKsport Komt hier geregeld 13 jun 2012 #609 @HardcoreHell wrote:@TerryB wrote:@bassie16V wrote:@FKsport wrote:Spotte deze Astra in Someren: Heb die wel eens op een meeting gezien... Lijkt heel veel op de oude Astra van Chun... Wat een bloedgeile bak!! Dit is niet de oude auto van Chun. In deze Astra rijd een meid uit Helden. Dat is weer een vriendin van mijn zusje. Volgens mij is het maar een 1.6. Haar vriend zit ook hier op t forum... Zie deze auto nu weleens vaker staan daar, altijd mooi liefhebbers voor de auto! Ben benieuwd wie als eerste de inspiratie had
@HardcoreHell wrote:@TerryB wrote:@bassie16V wrote:@FKsport wrote:Spotte deze Astra in Someren: Heb die wel eens op een meeting gezien... Lijkt heel veel op de oude Astra van Chun... Wat een bloedgeile bak!! Dit is niet de oude auto van Chun. In deze Astra rijd een meid uit Helden. Dat is weer een vriendin van mijn zusje. Volgens mij is het maar een 1.6. Haar vriend zit ook hier op t forum... Zie deze auto nu weleens vaker staan daar, altijd mooi liefhebbers voor de auto! Ben benieuwd wie als eerste de inspiratie had
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 14 jun 2012 #610 @duncs wrote:@FnF_racer wrote:idd niet die van Chun. de oude van Chun is verkocht, rijdt nu rond in Barendrecht. dat blijft een mooie auto. die uit Helden is ook netjes, alhoewel er wel wat dingen waren die ik beter zou doen (iets verweerde koplampen weet ik als enige nog. ) Heb je daar een foto van???? zie boven mijn vorige bericht. en anders: de koplampen van de auto aan de rechterkant. dit was in Roermond, begin dit jaar. en Raaf: anders post je de laatste pics van je auto, hij is echt dik. :thumbup
@duncs wrote:@FnF_racer wrote:idd niet die van Chun. de oude van Chun is verkocht, rijdt nu rond in Barendrecht. dat blijft een mooie auto. die uit Helden is ook netjes, alhoewel er wel wat dingen waren die ik beter zou doen (iets verweerde koplampen weet ik als enige nog. ) Heb je daar een foto van???? zie boven mijn vorige bericht. en anders: de koplampen van de auto aan de rechterkant. dit was in Roermond, begin dit jaar. en Raaf: anders post je de laatste pics van je auto, hij is echt dik. :thumbup
D duncs Komt weleens kijken 14 jun 2012 #611 mooi strak karretje maar eigenlijk nog nooit gezien :wtf Toch maar eens wat vaker die komt op vliegen
mooi strak karretje maar eigenlijk nog nooit gezien :wtf Toch maar eens wat vaker die komt op vliegen
N Nickyhouter Lid 3 jul 2012 #612 @DMLB ceo wrote:Het is absoluut niet mijn smaak uke maar zag m zo vaak staan en ik ga dr vanuit dat de eigenaar m vast dik vindt! Lijkt net oftie een flinke baard op z'n voorbumper heeft laten groeien... :shock:
@DMLB ceo wrote:Het is absoluut niet mijn smaak uke maar zag m zo vaak staan en ik ga dr vanuit dat de eigenaar m vast dik vindt! Lijkt net oftie een flinke baard op z'n voorbumper heeft laten groeien... :shock:
J Japs Komt weleens kijken 7 jul 2012 #614 enige wat ik aan die auto mooi vind is dat je door de motorkap kan kijken
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 7 jul 2012 #616 enige dat ik mooi vind aan die auto, is dat hij niet hier in de buurt rijdt. :jerry
M Mr-T-Opel-Astra-G Komt hier geregeld 8 jul 2012 #617 @FnF_racer wrote:enige dat ik mooi vind aan die auto, is dat hij niet hier in de buurt rijdt. :jerry Hahahahahaha :wors Had mijn tijd/geld/moeite toch anders besteed, jammer van de coupe..
@FnF_racer wrote:enige dat ik mooi vind aan die auto, is dat hij niet hier in de buurt rijdt. :jerry Hahahahahaha :wors Had mijn tijd/geld/moeite toch anders besteed, jammer van de coupe..
B bassie16V Komt hier geregeld 8 jul 2012 #618 Omdat ik vind dat deze hier ook thuis hoort... :wub :wub :wub
S Silver Loopt hier de deur plat 8 jul 2012 #619 dat hoort ie zeker Bas :thumb hier nog een leuke F sedan.