B Baas J. Hoort bij de inboedel 30 sep 2011 #441 Ja die is per ongeluk mee op de foto gegaan, zag ik ook ja hehe.
K Klanderman Komt hier geregeld 30 sep 2011 #442 @Baas J. wrote:Ik ga een 300+ pk zwarte astra G coupe bouwen, heb een z20leh blok + m32 hier. Aha kijk, dat is niet verkeerd. Ik zou zeggen; Keep us posted!
@Baas J. wrote:Ik ga een 300+ pk zwarte astra G coupe bouwen, heb een z20leh blok + m32 hier. Aha kijk, dat is niet verkeerd. Ik zou zeggen; Keep us posted!
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 6 nov 2011 #443 zou t ni wille hebben maar t heeft toch wel wat..
F FKsport Komt hier geregeld 15 okt 2012 #444 Echt een dikke f, dat is nog eens creatief en vet met dat opc middenstuk :kewlpics
B black pearl maastricht Komt weleens kijken 15 okt 2012 #445 die f dat is bling bling,alleen een beetje te
S soepkiepe Forumbewoner 5 nov 2011 #447 dit is dan geen buiten kant van een dikke astra, maar dit dashbord vind ik toch echt wel mooi
K kapelleboer Komt hier geregeld 6 nov 2011 #448 @black pearl maastricht wrote:volgens mij is dit het dashboard van de corsa B als ik me niet vergis.alleen een beetje erg wit is geen corsa b kijk maar naar de deurbak rechts op de foto
@black pearl maastricht wrote:volgens mij is dit het dashboard van de corsa B als ik me niet vergis.alleen een beetje erg wit is geen corsa b kijk maar naar de deurbak rechts op de foto
S soepkiepe Forumbewoner 6 nov 2011 #449 @kapelleboer wrote:@black pearl maastricht wrote:volgens mij is dit het dashboard van de corsa B als ik me niet vergis.alleen een beetje erg wit is geen corsa b kijk maar naar de deurbak rechts op de foto is het ook niet, heb zelf een astra f met het zelfde dashbord..alleenhelaas niet in die kleur
@kapelleboer wrote:@black pearl maastricht wrote:volgens mij is dit het dashboard van de corsa B als ik me niet vergis.alleen een beetje erg wit is geen corsa b kijk maar naar de deurbak rechts op de foto is het ook niet, heb zelf een astra f met het zelfde dashbord..alleenhelaas niet in die kleur
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 7 nov 2011 #450 je wilt ni weten hoe snel dit vies is en hoe vaak je t poetsen bent dit is meer iets voor show wagens wat op n trailervervoerd worden en ni als daily gebruikt worden
je wilt ni weten hoe snel dit vies is en hoe vaak je t poetsen bent dit is meer iets voor show wagens wat op n trailervervoerd worden en ni als daily gebruikt worden
B bassie16V Komt hier geregeld 15 nov 2011 #452 Die is echt heel dik... :wub Ook een heel apart dashboard....en de klokken :wtf
A astrawez Loopt hier de deur plat 15 nov 2011 #453 Je moet er ook niet met vochtig weer in zitten, want dan beslaat alles.. :hmmz
F Fct_blondi Komt hier geregeld 16 nov 2011 #455 zoo wtf die is DIK DIK!! pff :wub binnenkant zou ik niet zo doen niet zo mooi vind ik, buitenkant..fffffffff :wub :wub :wub :wub
zoo wtf die is DIK DIK!! pff :wub binnenkant zou ik niet zo doen niet zo mooi vind ik, buitenkant..fffffffff :wub :wub :wub :wub
B botssiee Post best veel 16 nov 2011 #456 Beetje vreemd, je auto er mooi en luxe uit te laten zien en dan niet eens electrische ramen hebben. Doe zoiets dan ben een full option auto en niet bij een goedkope versie auto.
Beetje vreemd, je auto er mooi en luxe uit te laten zien en dan niet eens electrische ramen hebben. Doe zoiets dan ben een full option auto en niet bij een goedkope versie auto.
S Silver_Moon Lid 16 nov 2011 #457 Dikke astra absoluut.. moet je alleen niet mee rondrijden in drempelrijk Nederland Kleur is wel super appart Silver_Moon
Dikke astra absoluut.. moet je alleen niet mee rondrijden in drempelrijk Nederland Kleur is wel super appart Silver_Moon
H Haasje17 Forumbewoner 16 nov 2011 #458 Helaas is deze mooie auto niet straat legaal aangezien je aanjager het moet doen voor apk
D dion87 Hoort bij de inboedel 16 nov 2011 #459 mooie astra, maar er zit vrijwel niks in :hmmz geen tellers, geen verwarming... niks.. mooi? ja zeker praktisch? nou... nee
mooie astra, maar er zit vrijwel niks in :hmmz geen tellers, geen verwarming... niks.. mooi? ja zeker praktisch? nou... nee
A acab Komt weleens kijken 16 nov 2011 #460 deze staat trouwens te koop http://www.2dehands.be/autos/autos/..._cat=opel&pc_id=&afd=autos/autos/opel" onclick="window.open(this.href);return false; hele mooie wagen om te hebben voor meetings, weet niet of hij hier in belgie nog gekeurd is/kan worden
deze staat trouwens te koop http://www.2dehands.be/autos/autos/..._cat=opel&pc_id=&afd=autos/autos/opel" onclick="window.open(this.href);return false; hele mooie wagen om te hebben voor meetings, weet niet of hij hier in belgie nog gekeurd is/kan worden