S SCORPION Post best veel 4 aug 2008 #122 zo dat is echt een onwijs mooie astra die blauwe.. van wie is dit mooie exemplaar?
K Kilat Post best veel 4 aug 2008 #123 die astra is van een belg en is een kameraad van matt und platt. Ik heb deze astra in het echt mogen bewonderen in Bochum vorig jaar. Echt een super astra :wors:wors
die astra is van een belg en is een kameraad van matt und platt. Ik heb deze astra in het echt mogen bewonderen in Bochum vorig jaar. Echt een super astra :wors:wors
G g-astraa Komt hier geregeld 5 aug 2008 #124 als het goed is is hij ook weer aanwezig in sevenum:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
als het goed is is hij ook weer aanwezig in sevenum:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 6 aug 2008 #127 Is de auto van Pastry, Zal denk ik ook wel weer te zien zijn op de meeting in Lunteren Gr. Arjan
C Click Teutul Lid 6 aug 2008 #130 Zeer mooie auto! Kleuren combi kan ik ook wel waarderen! Vind alleen wel dat er andere velgen onder hadden gekund.
Zeer mooie auto! Kleuren combi kan ik ook wel waarderen! Vind alleen wel dat er andere velgen onder hadden gekund.
P pastry Komt hier geregeld 13 aug 2008 #133 origineel gepost door jordywiggie Ja idd, de velgen breken het geheel af.. hmmm ik denk dat ik daarom 30 bekers heb gewonnen in 3 jr....:jerry
origineel gepost door jordywiggie Ja idd, de velgen breken het geheel af.. hmmm ik denk dat ik daarom 30 bekers heb gewonnen in 3 jr....:jerry
N noogy2000 Post best veel 13 aug 2008 #134 origineel gepost door pastry origineel gepost door jordywiggie Ja idd, de velgen breken het geheel af.. hmmm ik denk dat ik daarom 30 bekers heb gewonnen in 3 jr....:jerry uke
origineel gepost door pastry origineel gepost door jordywiggie Ja idd, de velgen breken het geheel af.. hmmm ik denk dat ik daarom 30 bekers heb gewonnen in 3 jr....:jerry uke
P pastry Komt hier geregeld 14 aug 2008 #135 sorry noogs. ik kon het niet laten.. ik weet ik moet hier boven staan. Maar iemand met 10 en 22 posts moet even zijn plek weten.
sorry noogs. ik kon het niet laten.. ik weet ik moet hier boven staan. Maar iemand met 10 en 22 posts moet even zijn plek weten.
T timbo Komt weleens kijken 15 aug 2008 #136 @ pastry Als ik jou was had ik er nog een trompet bij gelegd dan was die helemaal dik
N nova.... Forumbewoner 15 aug 2008 #137 origineel gepost door pastry sorry noogs. ik kon het niet laten.. ik weet ik moet hier boven staan. Maar iemand met 10 en 22 posts moet even zijn plek weten. 1-0 voor danny:thumbup
origineel gepost door pastry sorry noogs. ik kon het niet laten.. ik weet ik moet hier boven staan. Maar iemand met 10 en 22 posts moet even zijn plek weten. 1-0 voor danny:thumbup
T tembaco Komt weleens kijken 15 aug 2008 #138 origineel gepost door pastry origineel gepost door jordywiggie Ja idd, de velgen breken het geheel af.. hmmm ik denk dat ik daarom 30 bekers heb gewonnen in 3 jr....:jerry hahahah he have a point
origineel gepost door pastry origineel gepost door jordywiggie Ja idd, de velgen breken het geheel af.. hmmm ik denk dat ik daarom 30 bekers heb gewonnen in 3 jr....:jerry hahahah he have a point
M Mighty-Corsa Komt weleens kijken 16 aug 2008 #140 Vette Astra hoor felix :thumbup Mooie kleur ook trouwens