J Jeroentje123 Komt weleens kijken 24 jul 2009 #1 Hallo iedereen, Hier nog een vraagje; Waar komt bij een digidash de impulsgever? Bedankt, Jeroen
C coupegek Komt weleens kijken 24 jul 2009 #2 in je versnellingsbak, op de plek waar normaal de km teller kabel zit....
J Jeroentje123 Komt weleens kijken 24 jul 2009 #3 Hallo, Is dit dan onder de motorkap of achter het dashbord? Jeroen
J Jeroentje123 Komt weleens kijken 24 jul 2009 #5 Ahzo, Ik heb het verstaan dus de mechanische kabel eraf, en weg. De impulsgever erop draaien en de draden naar het dashbord leggen. Ja toch?
Ahzo, Ik heb het verstaan dus de mechanische kabel eraf, en weg. De impulsgever erop draaien en de draden naar het dashbord leggen. Ja toch?
O Oenatje Hoort bij de inboedel 24 jul 2009 #6 ja, blauw rood is snelheidssignaal bruin is massa zwart is geschakelde plus
A Astra_rules_83 Lid 4 aug 2009 #9 maar hebben alle bakken dan schroefdraad onder de aandrijver? die van mij druk je nl in dat gat, en zet hem vast met een m6 boutje..
maar hebben alle bakken dan schroefdraad onder de aandrijver? die van mij druk je nl in dat gat, en zet hem vast met een m6 boutje..
E Ericjuh Post best veel 4 aug 2009 #10 ja, zo is het bij elke bak, gat met schroefdraad, daar draai je het mechanisme in + vastzetten met m6 boutje. Groeten Eric
ja, zo is het bij elke bak, gat met schroefdraad, daar draai je het mechanisme in + vastzetten met m6 boutje. Groeten Eric
A Astra_rules_83 Lid 4 aug 2009 #11 hmz.. dit wist ik niet... omdat je de mechanische er nl in DRUKT.. ... nu nog 1 signaal gever vinden