E evert33 Lid 1 jan 2014 #1 Hallo Kan iemand mijn vertellen hoe ik k de dieselpomp moet vervangen van een Opel asta dtl Mvg evert
Hallo Kan iemand mijn vertellen hoe ik k de dieselpomp moet vervangen van een Opel asta dtl Mvg evert
wim-v6 Forumbewoner 1 jan 2014 #2 1.7 of 2.0?? en let op, je nieuwe pomp moet ingeleerd worden, er is speciaal stelgereedschap nodig. Willem
1.7 of 2.0?? en let op, je nieuwe pomp moet ingeleerd worden, er is speciaal stelgereedschap nodig. Willem
E evert33 Lid 1 jan 2014 #3 hey het is mijn oude pomp nieuwe motor 2.0 dtl gr heb inmiddels een programma gekocht tis 2000 heb al de tekeningen gr evert
hey het is mijn oude pomp nieuwe motor 2.0 dtl gr heb inmiddels een programma gekocht tis 2000 heb al de tekeningen gr evert
wim-v6 Forumbewoner 1 jan 2014 #4 okeej, ik weet het fijne er niet van helaas, niet zo bezig met deze diesels. Succes in ieder geval. Willem
okeej, ik weet het fijne er niet van helaas, niet zo bezig met deze diesels. Succes in ieder geval. Willem
X xladage Loopt hier de deur plat 2 jan 2014 #5 Ik heb het laten doen, dus ik weet het ook niet. Het was een flinke klus, dat weet ik wel...