Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
9animetv is a free streaming site where you can watch anime online with English Sub and Dub. You can also download 9anime videos in high quality.
z13.invisionfree.com
hier de link.
Staat alles wat je zoekt.
ook mbt lassen, want je kunt niet zomaar een kooi lassen.
intressant topic
Nee marcel,
hierin staat niet alles wat ik zoek! Zoals ik al schreef had ik dit topic al gelezen. Maar ik zie nergens een duidelijke conclusie.
Er zijn honderd mensen die iets roepen, maar niemand die met een echt punt komt. In het regelement staat dat ik me tot een keurmeester moet wenden voor dit soort zaken.
Bijdeze. Ik heb ook gepost op het forum, maar dat moet eerst naar een Mod ofzo....:agent
Maar ik begrijp dat ook jij geen duidelijk antwoord weet?
Ofbedoel je de post van gerard?
"Voor alle duidleijkheid: sinds 2009 voor voertuigen sneller als 12.00 sec en/of in de Sm klasse rijden. maten rolkooi: 40x2 Chroommolybdeen 40x3 MildSteel De hoofdbuis 45x2 Chroommolybdeen 45x3 Mildsteel Als de OEM schutbord en vloerplaten in orginele staat zijn voldoet een 6 punt rolbar tot de tijd van 10.00 sec op de 1/4 mile. op de plekken waar je hoofd de buizen kan raken dient men zachte "padding"te plaatsen die minimaal 8,5 mm kan worden ingedrukt. Bij een Niet OEM stoel dient de stoel te worden gefixeerd aan de rolkooi of rolbar."
Ik vind eigenlijk dat dit duidelijk op de site of in het reglement moet staan.