J johanhummer9 Loopt hier de deur plat 29 mei 2013 #22 @KRSA2000 wrote: Laguna splitters worden bijna op alle auto's gemonteerd! goed dat ik dat weet, zijn die fransen toch nog ergens goed voor
@KRSA2000 wrote: Laguna splitters worden bijna op alle auto's gemonteerd! goed dat ik dat weet, zijn die fransen toch nog ergens goed voor
J johanhummer9 Loopt hier de deur plat 29 mei 2013 #23 @KRSA2000 wrote: Laguna splitters worden bijna op alle auto's gemonteerd! goed dat ik dat weet, zijn die fransen toch nog ergens goed voor
@KRSA2000 wrote: Laguna splitters worden bijna op alle auto's gemonteerd! goed dat ik dat weet, zijn die fransen toch nog ergens goed voor
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 13 okt 2013 #24 Een ibiza 6K2 splitter kan ook mooi zijn... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk now Free
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 13 okt 2013 #25 Een ibiza 6K2 splitter kan ook mooi zijn... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk now Free
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 15 okt 2013 #26 35 euro bij de dealer ??? Was vanmiddag bij dealer geweest 115 euro !! Dacht meteen echt niet
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 15 okt 2013 #27 35 euro bij de dealer ??? Was vanmiddag bij dealer geweest 115 euro !! Dacht meteen echt niet
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 15 okt 2013 #28 €115! Wat een afzetterij... Weet je zeker dat het alleen de splitter was? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk now Free
€115! Wat een afzetterij... Weet je zeker dat het alleen de splitter was? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk now Free
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 15 okt 2013 #29 €115! Wat een afzetterij... Weet je zeker dat het alleen de splitter was? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk now Free
€115! Wat een afzetterij... Weet je zeker dat het alleen de splitter was? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk now Free
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 15 okt 2013 #30 Ik weet t niet zeker bij de dealer in heerler waren ze ook niet echt bereid om te helpen..... was blijk baar te veel moeite
Ik weet t niet zeker bij de dealer in heerler waren ze ook niet echt bereid om te helpen..... was blijk baar te veel moeite
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 15 okt 2013 #31 Ik weet t niet zeker bij de dealer in heerler waren ze ook niet echt bereid om te helpen..... was blijk baar te veel moeite
Ik weet t niet zeker bij de dealer in heerler waren ze ook niet echt bereid om te helpen..... was blijk baar te veel moeite
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 15 okt 2013 #32 Klinkt bekend... Heb ik vaker last van! Sent from my GT-I9300 now Free
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 15 okt 2013 #33 Klinkt bekend... Heb ik vaker last van! Sent from my GT-I9300 now Free
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 15 okt 2013 #34 vooral toen hij vroeg wat is je kenteken en ik zei dat ik geen renault had maar de lip voor mijn ascona nodig had toen van de week even hier in kerkrade langs de dealer kijken of ze daar wel willen helpen
vooral toen hij vroeg wat is je kenteken en ik zei dat ik geen renault had maar de lip voor mijn ascona nodig had toen van de week even hier in kerkrade langs de dealer kijken of ze daar wel willen helpen
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 15 okt 2013 #35 vooral toen hij vroeg wat is je kenteken en ik zei dat ik geen renault had maar de lip voor mijn ascona nodig had toen van de week even hier in kerkrade langs de dealer kijken of ze daar wel willen helpen
vooral toen hij vroeg wat is je kenteken en ik zei dat ik geen renault had maar de lip voor mijn ascona nodig had toen van de week even hier in kerkrade langs de dealer kijken of ze daar wel willen helpen
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 15 okt 2013 #36 Gewoon zeggen dat het niet voor jou is, en dat je geen kenteken weet. Zelfde als iemand bij opel onderdelen voor renault komt halen, vloekt een beetje...
Gewoon zeggen dat het niet voor jou is, en dat je geen kenteken weet. Zelfde als iemand bij opel onderdelen voor renault komt halen, vloekt een beetje...
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 15 okt 2013 #37 Gewoon zeggen dat het niet voor jou is, en dat je geen kenteken weet. Zelfde als iemand bij opel onderdelen voor renault komt halen, vloekt een beetje...
Gewoon zeggen dat het niet voor jou is, en dat je geen kenteken weet. Zelfde als iemand bij opel onderdelen voor renault komt halen, vloekt een beetje...
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 15 okt 2013 #38 ja maar toch klant hoor toch koning te zijn verkoop is verkoop of je het nu voor een renault of opel gebruikt
ja maar toch klant hoor toch koning te zijn verkoop is verkoop of je het nu voor een renault of opel gebruikt
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 15 okt 2013 #39 ja maar toch klant hoor toch koning te zijn verkoop is verkoop of je het nu voor een renault of opel gebruikt
ja maar toch klant hoor toch koning te zijn verkoop is verkoop of je het nu voor een renault of opel gebruikt
K KRSA2000 Loopt hier de deur plat 15 okt 2013 #40 Kenteken nodig? Simpel... Ff gaspedaal(punt)nl op, een wagen opzoeken wat aan je eisen voldoet en die doorgeven!
Kenteken nodig? Simpel... Ff gaspedaal(punt)nl op, een wagen opzoeken wat aan je eisen voldoet en die doorgeven!