T Tedje1978 Komt weleens kijken 3 aug 2010 #1 Goedemiddag heren, wie kan mij vertellen hoe ik het beste een deurvanger kan vervangen. Is een deurvanger alleen verkrijgbaar bij een opel dealer? Mijn gegevens zijn: Opel Vectra Gts Elegance 2.2 DTI Bwj. 02-2003 Groetjes Ted
Goedemiddag heren, wie kan mij vertellen hoe ik het beste een deurvanger kan vervangen. Is een deurvanger alleen verkrijgbaar bij een opel dealer? Mijn gegevens zijn: Opel Vectra Gts Elegance 2.2 DTI Bwj. 02-2003 Groetjes Ted
M marcoml01 Komt weleens kijken 3 aug 2010 #2 Deurplaat demonteren en de deurvanger vervangen. Ik zou hem bij de dealer halen, is niet zo duur hoor.
Deurplaat demonteren en de deurvanger vervangen. Ik zou hem bij de dealer halen, is niet zo duur hoor.
T Tedje1978 Komt weleens kijken 3 aug 2010 #3 een deurvanger kost bij de opel 33 euro. ik heb zoiets nog nooit gedaan. is het een makkelijke klus. groetjes
een deurvanger kost bij de opel 33 euro. ik heb zoiets nog nooit gedaan. is het een makkelijke klus. groetjes
M marcoml01 Komt weleens kijken 4 aug 2010 #4 Ja even je deurplaat loshalen, half uurtje ben je weer klaar.