R rick1972 Komt weleens kijken 14 aug 2011 #1 Hallo, Ik wil bij mijn corsa sedan uit 1991 de deuren verwijderen. Hoe tik ik de pinnen uit de scharnieren? van onder naar boven of van boven naar beneden? Groeten, Rick
Hallo, Ik wil bij mijn corsa sedan uit 1991 de deuren verwijderen. Hoe tik ik de pinnen uit de scharnieren? van onder naar boven of van boven naar beneden? Groeten, Rick
D Dennis-Corsa-B Loopt hier de deur plat 14 aug 2011 #2 hoe je het beste kan doen door goed tekijken hoe ze erin zitten :thumb
D Dennis-Corsa-B Loopt hier de deur plat 14 aug 2011 #3 hoe je het beste kan doen door goed tekijken hoe ze erin zitten :thumb
wim-v6 Forumbewoner 14 aug 2011 #4 deurvanger los halen. eventuele kabel (stekkers) los halen scharnierpennetjes eruit tikken terwijl iemand de deur ondersteund. willem
deurvanger los halen. eventuele kabel (stekkers) los halen scharnierpennetjes eruit tikken terwijl iemand de deur ondersteund. willem
wim-v6 Forumbewoner 14 aug 2011 #5 deurvanger los halen. eventuele kabel (stekkers) los halen scharnierpennetjes eruit tikken terwijl iemand de deur ondersteund. willem
deurvanger los halen. eventuele kabel (stekkers) los halen scharnierpennetjes eruit tikken terwijl iemand de deur ondersteund. willem
T Treepy Lid 17 aug 2011 #6 De bovenste pin moet naar onder, en de onderste pin naar boven. (wijst zich eigenlijk vanzelf) Groeten, Albert
De bovenste pin moet naar onder, en de onderste pin naar boven. (wijst zich eigenlijk vanzelf) Groeten, Albert
T Treepy Lid 17 aug 2011 #7 De bovenste pin moet naar onder, en de onderste pin naar boven. (wijst zich eigenlijk vanzelf) Groeten, Albert
De bovenste pin moet naar onder, en de onderste pin naar boven. (wijst zich eigenlijk vanzelf) Groeten, Albert