B BadMuts Post best veel 8 jan 2011 #1 Ola! Ik wil de gehele deurbekleding, van onze Corsa B, eraf halen. Ik heb alles los behalve de raamslinger. Is er iemand die me kan vertellen hoe ik dat gekke ding eraf kan halen? Alvast bedankt! Rene
Ola! Ik wil de gehele deurbekleding, van onze Corsa B, eraf halen. Ik heb alles los behalve de raamslinger. Is er iemand die me kan vertellen hoe ik dat gekke ding eraf kan halen? Alvast bedankt! Rene
P Peer010 Komt hier geregeld 8 jan 2011 #2 volgens mij zit er een kapje op die je eraf moet schuiven en daar zit nog een schroef achter dacht ik :hmmz
volgens mij zit er een kapje op die je eraf moet schuiven en daar zit nog een schroef achter dacht ik :hmmz
P Peer010 Komt hier geregeld 8 jan 2011 #3 volgens mij zit er een kapje op die je eraf moet schuiven en daar zit nog een schroef achter dacht ik :hmmz
volgens mij zit er een kapje op die je eraf moet schuiven en daar zit nog een schroef achter dacht ik :hmmz
F Fearless Forumbewoner 8 jan 2011 #4 Doekje er achter langs. Zit zon clipje achter. Desnoods met een schroevendraaiertje, maar daar wordt het meestal niet mooier van
Doekje er achter langs. Zit zon clipje achter. Desnoods met een schroevendraaiertje, maar daar wordt het meestal niet mooier van
F Fearless Forumbewoner 8 jan 2011 #5 Doekje er achter langs. Zit zon clipje achter. Desnoods met een schroevendraaiertje, maar daar wordt het meestal niet mooier van
Doekje er achter langs. Zit zon clipje achter. Desnoods met een schroevendraaiertje, maar daar wordt het meestal niet mooier van
P Peer010 Komt hier geregeld 8 jan 2011 #6 check deze link ff dan weet je hoe het zit AutoWeek - vol van auto's AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste... www.autoweek.nl moet je alleen ff naar beneden scrollen staan voor de rest wat motors en chickies
check deze link ff dan weet je hoe het zit AutoWeek - vol van auto's AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste... www.autoweek.nl moet je alleen ff naar beneden scrollen staan voor de rest wat motors en chickies
P Peer010 Komt hier geregeld 8 jan 2011 #7 check deze link ff dan weet je hoe het zit AutoWeek - vol van auto's AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste... www.autoweek.nl moet je alleen ff naar beneden scrollen staan voor de rest wat motors en chickies
check deze link ff dan weet je hoe het zit AutoWeek - vol van auto's AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste... www.autoweek.nl moet je alleen ff naar beneden scrollen staan voor de rest wat motors en chickies