F FKsport Komt hier geregeld 5 feb 2013 #21 Yes, alles met de hand gedaan... Ben je wel een aantal uren bezig, maar resultaat is :thumb
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 5 feb 2013 #22 Beter laat dan nooit :thumb Wat heb je precies gebruikt qua poetsmiddelen en in welke volgorde? Gewoon alleen de middelen van de paint restoration kit? Met welke pad heb je Ultimate Compound aangebracht? Met die bijgeleverde gele softfoam applicator pad?
Beter laat dan nooit :thumb Wat heb je precies gebruikt qua poetsmiddelen en in welke volgorde? Gewoon alleen de middelen van de paint restoration kit? Met welke pad heb je Ultimate Compound aangebracht? Met die bijgeleverde gele softfoam applicator pad?
E evertfisherman Loopt hier de deur plat 5 feb 2013 #23 Beter laat dan nooit :thumb Wat heb je precies gebruikt qua poetsmiddelen en in welke volgorde? Gewoon alleen de middelen van de paint restoration kit? Met welke pad heb je Ultimate Compound aangebracht? Met die bijgeleverde gele softfoam applicator pad?
Beter laat dan nooit :thumb Wat heb je precies gebruikt qua poetsmiddelen en in welke volgorde? Gewoon alleen de middelen van de paint restoration kit? Met welke pad heb je Ultimate Compound aangebracht? Met die bijgeleverde gele softfoam applicator pad?
F FKsport Komt hier geregeld 5 feb 2013 #24 Yes een wat late reactie, ben ook nog maar paar dagen terug uit China en zelfs opelforum blokkeren ze daar! :fy1 Maar Oke; In principe heb ik alles gedaan met de inhoud van de verpakking.. - auto wassen. - aan het kleien - compound - waxen. Je bent echt even bezig, maar het resultaat is het waard
Yes een wat late reactie, ben ook nog maar paar dagen terug uit China en zelfs opelforum blokkeren ze daar! :fy1 Maar Oke; In principe heb ik alles gedaan met de inhoud van de verpakking.. - auto wassen. - aan het kleien - compound - waxen. Je bent echt even bezig, maar het resultaat is het waard
F FKsport Komt hier geregeld 5 feb 2013 #25 Yes een wat late reactie, ben ook nog maar paar dagen terug uit China en zelfs opelforum blokkeren ze daar! :fy1 Maar Oke; In principe heb ik alles gedaan met de inhoud van de verpakking.. - auto wassen. - aan het kleien - compound - waxen. Je bent echt even bezig, maar het resultaat is het waard
Yes een wat late reactie, ben ook nog maar paar dagen terug uit China en zelfs opelforum blokkeren ze daar! :fy1 Maar Oke; In principe heb ik alles gedaan met de inhoud van de verpakking.. - auto wassen. - aan het kleien - compound - waxen. Je bent echt even bezig, maar het resultaat is het waard