O owidio Komt weleens kijken 23 apr 2010 #1 nog meer driftwerk met oude opeltjes op het forum allereerst een nieuw filmpje van demo team raalte in duitsland. [youtube:qlqhnpek]
nog meer driftwerk met oude opeltjes op het forum allereerst een nieuw filmpje van demo team raalte in duitsland. [youtube:qlqhnpek]
O owidio Komt weleens kijken 13 mei 2010 #3 ik heb nu een bmw motor er in zitten. heb vandaag mijn eerste testrit gemaakt. [youtube:2s6wfpug]
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 13 mei 2010 #4 in dat eerste filmpje? waarom zat dat voorwiel er scheef onder/ afgebroken onder? wat was daar aan vooraf gegaan?
in dat eerste filmpje? waarom zat dat voorwiel er scheef onder/ afgebroken onder? wat was daar aan vooraf gegaan?
O owidio Komt weleens kijken 13 mei 2010 #5 origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi in dat eerste filmpje? waarom zat dat voorwiel er scheef onder/ afgebroken onder? wat was daar aan vooraf gegaan? niets anders gedaan dan driften.:wtf alle 4 bouten spontaan afgebroken.
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi in dat eerste filmpje? waarom zat dat voorwiel er scheef onder/ afgebroken onder? wat was daar aan vooraf gegaan? niets anders gedaan dan driften.:wtf alle 4 bouten spontaan afgebroken.
K Keesjr Komt hier geregeld 14 mei 2010 #6 Owidio wat heb je nou gedaan?? Een BMW motor in je Ascona.......................:hmmz
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 14 mei 2010 #7 afgebroken bouten wtf ! gaat dat zo snel joh, ik reed van de week nog zonder de juiste centreer ringen op mijn velgen, dat doe ik ook maar niet weer denk ik, als ik dit zo zie!
afgebroken bouten wtf ! gaat dat zo snel joh, ik reed van de week nog zonder de juiste centreer ringen op mijn velgen, dat doe ik ook maar niet weer denk ik, als ik dit zo zie!
C CoupeetjeJr Komt hier geregeld 27 mei 2010 #8 mooie foto's hoor owidio en drift dus mooi zo'n bmw motor
O owidio Komt weleens kijken 27 mei 2010 #9 origineel gepost door CoupeetjeJr mooie foto's hoor owidio en drift dus mooi zo'n bmw motor echt wel. veel koppel dus hij blijft door gaan in de lange bochten. ik wil alleen nog een andere achteras,want dat is nu wel een zwak punt geworden.
origineel gepost door CoupeetjeJr mooie foto's hoor owidio en drift dus mooi zo'n bmw motor echt wel. veel koppel dus hij blijft door gaan in de lange bochten. ik wil alleen nog een andere achteras,want dat is nu wel een zwak punt geworden.
C CoupeetjeJr Komt hier geregeld 27 mei 2010 #10 ok als ik ooit een auto ga bouwen dan moet er dus een bmw motor in :wors ik ben al aan het kijken maar dat word nog wel even sparen:angel :swear maar de ascona staat al in de schuur maar eerst voor reserve voor de rallyauto
ok als ik ooit een auto ga bouwen dan moet er dus een bmw motor in :wors ik ben al aan het kijken maar dat word nog wel even sparen:angel :swear maar de ascona staat al in de schuur maar eerst voor reserve voor de rallyauto
R Reno Lid 27 mei 2010 #11 origineel gepost door owidio origineel gepost door CoupeetjeJr mooie foto's hoor owidio en drift dus mooi zo'n bmw motor echt wel. veel koppel dus hij blijft door gaan in de lange bochten. ik wil alleen nog een andere achteras,want dat is nu wel een zwak punt geworden. mooi man dat het goed gaat met de BMW motor dus nu nog ff andere achteras en dan er VOL tegen aan skyline's verslaanukeuke
origineel gepost door owidio origineel gepost door CoupeetjeJr mooie foto's hoor owidio en drift dus mooi zo'n bmw motor echt wel. veel koppel dus hij blijft door gaan in de lange bochten. ik wil alleen nog een andere achteras,want dat is nu wel een zwak punt geworden. mooi man dat het goed gaat met de BMW motor dus nu nog ff andere achteras en dan er VOL tegen aan skyline's verslaanukeuke
O owidio Komt weleens kijken 29 mei 2010 #12 we hebben afgelopen weekend getest in belgie. we hebben daar meegedaan aan een drift x wedstrijd en zijn daar 3de geworden. hier een filmpje daar van [youtube:1abetvdu]
we hebben afgelopen weekend getest in belgie. we hebben daar meegedaan aan een drift x wedstrijd en zijn daar 3de geworden. hier een filmpje daar van [youtube:1abetvdu]
C CoupeetjeJr Komt hier geregeld 29 mei 2010 #13 zo te zien was het wel leuk :thumbup en oook een mooi filmpje
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 29 mei 2010 #14 Gaaf filmke, enne nummero zeuven Bert Vlak :wors Mooi dat belgisch. Nou snap ik waarom je filter al zo vol zat met bende
Gaaf filmke, enne nummero zeuven Bert Vlak :wors Mooi dat belgisch. Nou snap ik waarom je filter al zo vol zat met bende
O owidio Komt weleens kijken 30 jul 2010 #16 vanavond om 7 uur op hart van nederland, demo team raalte in aktie op speed en gein in goes bij de zeelandhallen. sbs6 kwam even filmen. het is hier erg gezellig en een leuke baan om te driften maureen
vanavond om 7 uur op hart van nederland, demo team raalte in aktie op speed en gein in goes bij de zeelandhallen. sbs6 kwam even filmen. het is hier erg gezellig en een leuke baan om te driften maureen
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 1 aug 2010 #17 voor wie het gemist heeft: http://www.hartvannederland.nl/nederland/zeeland/2010/racefreaks-veroveren-zeelandhallen/
voor wie het gemist heeft: http://www.hartvannederland.nl/nederland/zeeland/2010/racefreaks-veroveren-zeelandhallen/
C Christian-tsx Loopt hier de deur plat 1 aug 2010 #18 heb het gezien, mooi stukje met die ascona's:thumbup
C CoupeetjeJr Komt hier geregeld 2 aug 2010 #19 Het was echt een super gezellig weekend is echt de moeite waard geweest en helemaal leuk dat het op tv is geweest en de foto's komen van de week moet ze ff uitzoeken heb er een stuk of 1200
Het was echt een super gezellig weekend is echt de moeite waard geweest en helemaal leuk dat het op tv is geweest en de foto's komen van de week moet ze ff uitzoeken heb er een stuk of 1200
C CoupeetjeJr Komt hier geregeld 2 aug 2010 #20 Hier een aantal foto´s voor meer foto's van Speed en Gein Goes. Speed en Gein Goes 30t-m 1aug.2010