@teungts wrote:@wim-v6 wrote:S-max een Ford, nee hoor, een Volvo Powered Ford apparaat omdat ford niet in staat is een GOEDE motor te bouwen..
een Vivaro 2.5CDTi is een Bus welke knap vooruit komt, en daarbij nog knap zuinig kan zijn ook (1 op 16 haalbaar op de langere stukken) de Vivaro is meer Frans dan Duits, en dat zal Spieker zijn grootste probleem zijn qua aanvoelen, Zachte stoelen etc etc.
Willem
2.0 cdti is zuiniger
stoelen kan je veranderen, en met een beetje eigen inbreng ben je zo van dat franse gevoel af. net wat ik op vtn zei, ik zou mijn vec zo omruilen voor een vivaro. maar denk ook aan de onderhouds kosten denk dat je dan wel beter uit bent met een vectra
Heb er nu zo'n 800km mee gereden en hij doet 1:12,5 ...
En dat van die stoelen is idd te verhelpen , maar dat is niet mijn enige MAAR ! Het is het totale gevoel gewoon.
Als ik er naar kijk dan denk ik :' het is een plaatje'. En in de projecten om hem super dik te krijgen heb ik ook heel veel zin, maar ik heb geen plezier in het rijden , en dat komt denk ik omdat , als de vec weg is , dit mijn enige vorm van vervoer is ( al zouden er legio mensen zijn die een gat in de lucht springen voor zo'n wagen ) en ik er ongeveer 40.000km per jaar mee rij .... en dat zie ik mezelf 'nog' niet doen !