Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik weet het bij mij pas 25 februari, maar kpeis wel dat de pot gaat aandikken, 89km/u waar 50km/u was toegelaten, 39 te hard en met de correctie nog 33km/u, dus heb men rijwebijs 14 dagen moeten inleveren en nu nog afwachten wat de rechter gaat zeggen:swear
- roodlicht (volgens agent, (maar die motorhomo denkt dat je 24 ton stopt op 5 meter geloof ik!!)
- Defect breedte lampje (die ochtend kapot geconstateerd bij weg rijden vanaf de zaak / nog nooit een agent over gehoord / bij mij halverwege de dag altijd weer gefixed omdat ik een hekel aan kapotte verlichting heb)
- Dobli niet goed geplaatst (geplaatst en gekeurd door dealer, en na gekeurd door RDW :hmmz)
- roodlicht (volgens agent, (maar die motorhomo denkt dat je 24 ton stopt op 5 meter geloof ik!!)
- Defect breedte lampje (die ochtend kapot geconstateerd bij weg rijden vanaf de zaak / nog nooit een agent over gehoord / bij mij halverwege de dag altijd weer gefixed omdat ik een hekel aan kapotte verlichting heb)
- Dobli niet goed geplaatst (geplaatst en gekeurd door dealer, en na gekeurd door RDW :hmmz)