Als je nog meer foto's nodig hebt voor de verzekering ,dan hoor ik het wel, linda heeft er zat geschoten, de auto stonk idd aardig van binnen kan ook niet anders ,
ondanks dat die zo gebrand heeft , heeft het GTE interieur de brand overleefd, en heb ik deze mee genomen, die zal nou een half jaar de tijd hebben om te luchten, anders wordt het naar een schoonmaak bedrijf gebracht om te laten reinigen, want dat is mogelijk.
De Irmscher smoke achterlichten heb ik er ook uit gehaald, dat waren voor mij de belangrijkste dingen , de rest heb ik laten zitten, van binnen was verder niks bruiksbaars , van buiten bleef alleen de achterklep over, remus en de achteras met schijven en verlaging, dat was het eigenlijk.
De sloper had al meteen aangeven de kadett zo gauw mogelijk te willen opruimen omdat deze voor hun niet rendabel was voor onderdelen vanwege de branschade, dus heb ik maandag avond voor sluitings tijd nog alles even uit gebouwd voor dat deze de pers in zou gaan
Nog even een toevoeging van het GTE interieur, deze vond ik gewoon te zonde om te laten zitten.