X xladage Loopt hier de deur plat 31 dec 2009 #1 Dan maar het oude jaar uit met een flauw plaatje... Het aller beste voor 2010 allemaal! (zo en nu snel naar het vuurwerk )
Dan maar het oude jaar uit met een flauw plaatje... Het aller beste voor 2010 allemaal! (zo en nu snel naar het vuurwerk )
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 1 jan 2010 #3 De beste wensen voor 2010 voor iedereen hier en dat het maar een fantastisch opel jaar mag worden :wors
De beste wensen voor 2010 voor iedereen hier en dat het maar een fantastisch opel jaar mag worden :wors
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 1 jan 2010 #9 iedereen de beste wensen, en een veilig 2010 toegewenst uit het nog nadampende wognum
F fun driver Komt weleens kijken 1 jan 2010 #15 de beste en schadevrije wensen iedereen!!:thumbup greetz
R runnerf Lid 2 jan 2010 #17 Beste Wensen iedereen, en veel schadevrije Opel kilometers toegewenst! Greetz
R robertszone Komt weleens kijken 2 jan 2010 #18 de beste wensen, en natuurlijk een hoop veilige kilometers!
J janvandebeek Lid 2 jan 2010 #19 ik ben sinds sept.een opel astra rijder. ben geen monteur of echte technicus. kan misschien wel zelf kleine probleempjes oplossen door veel te vragen of te lezen,vandaar dat ik hier kijk. m.vr.gr. J.v.d.Beek
ik ben sinds sept.een opel astra rijder. ben geen monteur of echte technicus. kan misschien wel zelf kleine probleempjes oplossen door veel te vragen of te lezen,vandaar dat ik hier kijk. m.vr.gr. J.v.d.Beek