E EmVeezes Lid 19 feb 2009 #581 origineel gepost door roekenest nog iemand m nat gehad deze week??? yup, ze weet niet van stoppen:jerry
origineel gepost door roekenest nog iemand m nat gehad deze week??? yup, ze weet niet van stoppen:jerry
R RonaldH Hoort bij de inboedel 19 feb 2009 #582 over nat gesproken. Lars word 21 morgen. die is nog nat achter zn oren :jerry:jerry
O opel_omega_steinmetz Post best veel 20 feb 2009 #583 origineel gepost door 14XE die is nog nat achter zn oren :jerry:jerry Zullen we het daar maar op houden ja
origineel gepost door 14XE die is nog nat achter zn oren :jerry:jerry Zullen we het daar maar op houden ja
R roekenest Post best veel 20 feb 2009 #584 nou van harte gefeliciteerd dan maar :thumbup:thumbup lars wat heb je gekregen ?...... een paar handdoeken???:jerry
nou van harte gefeliciteerd dan maar :thumbup:thumbup lars wat heb je gekregen ?...... een paar handdoeken???:jerry
H Heuti Komt weleens kijken 1 mrt 2009 #585 Vandaag bij de Gallery geweest in Brummen, mooi spul daar. Ging eigenlijk voor een Monza kijken, maar deze stond in opslag:swear Verder ff rondgelopen en veel exclusiefs mogen bewonderen. Best een aanrader om heen te gaan als je auto gek bent! Grtzz Heut
Vandaag bij de Gallery geweest in Brummen, mooi spul daar. Ging eigenlijk voor een Monza kijken, maar deze stond in opslag:swear Verder ff rondgelopen en veel exclusiefs mogen bewonderen. Best een aanrader om heen te gaan als je auto gek bent! Grtzz Heut
M martijn_maja Post best veel 3 mrt 2009 #586 ja echt wel zeker als er zo'n nieuwer wetse omega staat :jerry die grijze moet ik toch eeens bewonderen gr,martijn
ja echt wel zeker als er zo'n nieuwer wetse omega staat :jerry die grijze moet ik toch eeens bewonderen gr,martijn
R roekenest Post best veel 3 mrt 2009 #587 haa ha staat nog op de eerste bandjes , van een oud vrouwtje geweest :jerry
H Heuti Komt weleens kijken 3 mrt 2009 #588 origineel gepost door martijn_maja ja echt wel zeker als er zo'n nieuwer wetse omega staat :jerry die grijze moet ik toch eeens bewonderen gr,martijn Bewonderen mag, maar stel je er alsjeblief niets bij voor. Het is en blijft een gewone 2.2 16v Maar ik heb jou Omega volgens mij nog nooit op:kewlpics gezien, hoezo?:jerry (hint) Grtzz Heuti
origineel gepost door martijn_maja ja echt wel zeker als er zo'n nieuwer wetse omega staat :jerry die grijze moet ik toch eeens bewonderen gr,martijn Bewonderen mag, maar stel je er alsjeblief niets bij voor. Het is en blijft een gewone 2.2 16v Maar ik heb jou Omega volgens mij nog nooit op:kewlpics gezien, hoezo?:jerry (hint) Grtzz Heuti
M martijn_maja Post best veel 6 mrt 2009 #589 origineel gepost door Heuti origineel gepost door martijn_maja ja echt wel zeker als er zo'n nieuwer wetse omega staat :jerry die grijze moet ik toch eeens bewonderen gr,martijn Bewonderen mag, maar stel je er alsjeblief niets bij voor. Het is en blijft een gewone 2.2 16v Maar ik heb jou Omega volgens mij nog nooit op:kewlpics gezien, hoezo?:jerry (hint) Grtzz Heuti welke?
origineel gepost door Heuti origineel gepost door martijn_maja ja echt wel zeker als er zo'n nieuwer wetse omega staat :jerry die grijze moet ik toch eeens bewonderen gr,martijn Bewonderen mag, maar stel je er alsjeblief niets bij voor. Het is en blijft een gewone 2.2 16v Maar ik heb jou Omega volgens mij nog nooit op:kewlpics gezien, hoezo?:jerry (hint) Grtzz Heuti welke?
M martijn_maja Post best veel 6 mrt 2009 #591 dat zou best kunnen. is volgens mij al lang geleden dat ik foto's heb gepost/gemaakt. gr,martijn
O Omega2.2-16v Post best veel 17 mrt 2009 #594 origineel gepost door Heuti Bewonderen mag, maar stel je er alsjeblief niets bij voor. Het is en blijft een gewone 2.2 16v: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............................. Elke Omega is bijzonder,ook die van jou gr Danny
origineel gepost door Heuti Bewonderen mag, maar stel je er alsjeblief niets bij voor. Het is en blijft een gewone 2.2 16v: Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............................. Elke Omega is bijzonder,ook die van jou gr Danny
H Heuti Komt weleens kijken 25 mrt 2009 #596 Ach ja , als ie dan weer gewassen is en trots staat te glimmen, da is het toch ook wel weer een verschijning, Jaaa de Omega ja!!!
Ach ja , als ie dan weer gewassen is en trots staat te glimmen, da is het toch ook wel weer een verschijning, Jaaa de Omega ja!!!
R roekenest Post best veel 25 mrt 2009 #597 ohhww meende dat je jezelf bedoelde ! of glim je niet? :jerry
O Omega2.2-16v Post best veel 16 mei 2009 #599 origineel gepost door Xedrah Weinig ballen in de bak de laatste tijd. Schijnt onhygienisch te zijn:jerry
origineel gepost door Xedrah Weinig ballen in de bak de laatste tijd. Schijnt onhygienisch te zijn:jerry
O Omega 2.5 Lid 11 jun 2009 #600 Kom met me vechten op my brute!! haha echt grappig!! Motion Twin 27121983.mybrute.com poppetje kiezen en kom maar op! haha spel reageert op muisbewegingen.. meer kan ik niet vertellen omdat ik het zelf ook niet weet!
Kom met me vechten op my brute!! haha echt grappig!! Motion Twin 27121983.mybrute.com poppetje kiezen en kom maar op! haha spel reageert op muisbewegingen.. meer kan ik niet vertellen omdat ik het zelf ook niet weet!