M maxim102 Komt weleens kijken 18 mei 2008 #441 Inderdaad, iets om erin ( of eronder ) te houden, ze staan prachtig onder je Omega! :wub
O opel_omega_steinmetz Post best veel 19 mei 2008 #442 We missen het punt :jerry Waar is die Ronald als je hem eens nodig hebt voor opheldering
C Cliff Komt weleens kijken 1 jun 2008 #444 origineel gepost door opel_omega_steinmetz Zeg Ronald het is hier behoorlijk spooky vindt ik ! Lars gek die je bent, jij bent spooky, moet je er wel even bij zetten jah
origineel gepost door opel_omega_steinmetz Zeg Ronald het is hier behoorlijk spooky vindt ik ! Lars gek die je bent, jij bent spooky, moet je er wel even bij zetten jah
O opel_omega_steinmetz Post best veel 2 jun 2008 #445 Ja hoooooooooooooooor, daar is ie weer. Weer lekker op dreef cliffje ? Ben niet gek, ben een Omega
R roekenest Post best veel 10 jun 2008 #446 hoest eigenlijk met danny alweer op de been ? grtz roelof:agent
O Omega2.2-16v Post best veel 10 jun 2008 #447 origineel gepost door roekenest hoest eigenlijk met danny alweer op de been ? grtz roelof:agent Ja,ja, na 3 dagen ziekenhuis gelukkig weer thuis. Geen pijn meer,klachten zijn weg zit me nu thuis te vervelen Ben wel een litteken rijker: Ben blij als ik er zondag effe uit kan.Verheug me er erg op iig. gr Danny
origineel gepost door roekenest hoest eigenlijk met danny alweer op de been ? grtz roelof:agent Ja,ja, na 3 dagen ziekenhuis gelukkig weer thuis. Geen pijn meer,klachten zijn weg zit me nu thuis te vervelen Ben wel een litteken rijker: Ben blij als ik er zondag effe uit kan.Verheug me er erg op iig. gr Danny
H Heuti Komt weleens kijken 10 jun 2008 #448 Sow, das best un litteken zeg!! Weet je zeker dat je geopereerdt bent Wel mooi gehecht Beterschap!! Grtzz Heuti
Sow, das best un litteken zeg!! Weet je zeker dat je geopereerdt bent Wel mooi gehecht Beterschap!! Grtzz Heuti
A andrew2 Komt weleens kijken 11 jun 2008 #449 origineel gepost door Omega2.2-16v [Ben wel een litteken rijker: [Danny Het heeft wel iets Dracula-achtigs (dat litteken dus, voor de duidelijkheid)
origineel gepost door Omega2.2-16v [Ben wel een litteken rijker: [Danny Het heeft wel iets Dracula-achtigs (dat litteken dus, voor de duidelijkheid)
O Omega2.2-16v Post best veel 11 jun 2008 #450 origineel gepost door andrew2 origineel gepost door Omega2.2-16v [Ben wel een litteken rijker: [Danny Het heeft wel iets Dracula-achtigs (dat litteken dus, voor de duidelijkheid) Ja,pas maar op,is besmettelijk gr Danny
origineel gepost door andrew2 origineel gepost door Omega2.2-16v [Ben wel een litteken rijker: [Danny Het heeft wel iets Dracula-achtigs (dat litteken dus, voor de duidelijkheid) Ja,pas maar op,is besmettelijk gr Danny
R RonaldH Hoort bij de inboedel 11 jun 2008 #451 origineel gepost door opel_omega_steinmetz We missen het punt :jerry Waar is die Ronald als je hem eens nodig hebt voor opheldering zie je het nou pas??? je hebt het al een maand:hmmz zit je wel bij de juiste opticien??????
origineel gepost door opel_omega_steinmetz We missen het punt :jerry Waar is die Ronald als je hem eens nodig hebt voor opheldering zie je het nou pas??? je hebt het al een maand:hmmz zit je wel bij de juiste opticien??????
C Cliff Komt weleens kijken 11 jun 2008 #452 origineel gepost door 14XE origineel gepost door opel_omega_steinmetz We missen het punt :jerry Waar is die Ronald als je hem eens nodig hebt voor opheldering zie je het nou pas??? je hebt het al een maand:hmmz zit je wel bij de juiste opticien?????? nee dat klopt niet, omdat je baard normaal lager zit zag je dat ook niet:jerry
origineel gepost door 14XE origineel gepost door opel_omega_steinmetz We missen het punt :jerry Waar is die Ronald als je hem eens nodig hebt voor opheldering zie je het nou pas??? je hebt het al een maand:hmmz zit je wel bij de juiste opticien?????? nee dat klopt niet, omdat je baard normaal lager zit zag je dat ook niet:jerry
C Cliff Komt weleens kijken 11 jun 2008 #453 origineel gepost door opel_omega_steinmetz Ja hoooooooooooooooor, daar is ie weer. Weer lekker op dreef cliffje ? Ben niet gek, ben een Omega Lars gek dat je bent, zo'n lekker kontje heb je nou ook weer niet jah lijkt meer op een ventieldop:jerry
origineel gepost door opel_omega_steinmetz Ja hoooooooooooooooor, daar is ie weer. Weer lekker op dreef cliffje ? Ben niet gek, ben een Omega Lars gek dat je bent, zo'n lekker kontje heb je nou ook weer niet jah lijkt meer op een ventieldop:jerry
O opel_omega_steinmetz Post best veel 12 jun 2008 #454 origineel gepost door 14XE origineel gepost door opel_omega_steinmetz We missen het punt :jerry Waar is die Ronald als je hem eens nodig hebt voor opheldering zie je het nou pas??? je hebt het al een maand:hmmz zit je wel bij de juiste opticien?????? Die post ik ook al bijna een maand oud :vertag:jerry
origineel gepost door 14XE origineel gepost door opel_omega_steinmetz We missen het punt :jerry Waar is die Ronald als je hem eens nodig hebt voor opheldering zie je het nou pas??? je hebt het al een maand:hmmz zit je wel bij de juiste opticien?????? Die post ik ook al bijna een maand oud :vertag:jerry
O opel_omega_steinmetz Post best veel 12 jun 2008 #455 origineel gepost door Omega2.2-16v Danny Al die willen te kaap'ren varen Moeten mannen met baarden zijn Danny, Piert, Joris en Corneel Die hebben baarden, die hebben baarden Danny, Piert, Joris en Corneel Die hebben baarden, zij varen mee Al die ranzige tweebak lusten Moeten mannen met baarden zijn :jerry:jerry:jerry
origineel gepost door Omega2.2-16v Danny Al die willen te kaap'ren varen Moeten mannen met baarden zijn Danny, Piert, Joris en Corneel Die hebben baarden, die hebben baarden Danny, Piert, Joris en Corneel Die hebben baarden, zij varen mee Al die ranzige tweebak lusten Moeten mannen met baarden zijn :jerry:jerry:jerry
O Omega2.2-16v Post best veel 12 jun 2008 #456 Ay Ay Captain Jij ben er ook op de meeting he gr Danny
O opel_omega_steinmetz Post best veel 12 jun 2008 #457 Tuurlk ben ik er bij, Moet eigenlijk wel als (mede) organisator, en dan kan ik jou baard eens in het echt zien :jerry naar aanleiding van; Al die willen te kaap'ren varen Moeten mannen met baarden zijn Danny, Piert, Joris en Corneel KLIK HIER
Tuurlk ben ik er bij, Moet eigenlijk wel als (mede) organisator, en dan kan ik jou baard eens in het echt zien :jerry naar aanleiding van; Al die willen te kaap'ren varen Moeten mannen met baarden zijn Danny, Piert, Joris en Corneel KLIK HIER
O Omega2.2-16v Post best veel 12 jun 2008 #459 origineel gepost door nielss :jerry:jerry Ken jij dat liedje ook al uit je hoofd gr Danny
H Heuti Komt weleens kijken 22 jun 2008 #460 Is er ook een ballenbak op de meeting?? Denk niet dat ik kom hoor, maar stel dat. Grtzz Heut (Nou er waren Zondag wel degelijk ballen,pingpongballen zo groot als hagelstenen!!!)
Is er ook een ballenbak op de meeting?? Denk niet dat ik kom hoor, maar stel dat. Grtzz Heut (Nou er waren Zondag wel degelijk ballen,pingpongballen zo groot als hagelstenen!!!)