Origineel gepost door Dirk
Origineel gepost door cliff
Hey Dirkje, wat vervelend weer ja, ik vraag me af hoe men een smeedstalen hekwerk en een dubbelepoort kunnen vernielen, of hebben ze hem meegenomen achterop hun pakkiedrager

.
Of mijn collega's vlug zijn weet ik niet, ik hoop het wel, bemoei mij niet zo met dat soort dingen, omdat ik bij de afdeling verkeer werk Dirk.
Gtz Cliff
ze hebben enkele spijlen eruit weten te breken.
helaas is het hek onherstelbaar beschadigd geraakt hierdoor. heb vandaag een smid op bezoek gehad aldaar en die wist mij te vertellen dat ie er niets meer mee kon gezien de leeftijd van het hekwerk.
dus die rotjong kunne maar beter hard kunnen rennen :swear
Ik kan mij er iets bij voorstellen Dirk, zo zou het mij in eerste instantie ook vergaan, je wil niet weten wat er door mij heen ging toen ik nachts om drie uur bij mijn auto kwam waar mijn collega's bij stonden omdat een onverlaat mijn zijraam heeft ingetikt.
En ook ik een week of twee drie later een brief in de bus krijg waar in staat dat de zaak eerst wordt opgelegd omdat de dader nog ontbreekt. en dat ik vervolgens bij carrglass een eigen bijdrage moest betalen van 80 euro terwijl de emotionele schade veel groter is.
Dus ja best kut zou ik zeggen.
iedergeval succes Dirk
Grz Cliff