R RonaldH Hoort bij de inboedel 21 nov 2007 #301 Origineel gepost door opel_omega_steinmetz Wat ik nu weer allemaal lees verontrust mij nogal :wtf om economische redenen Lars
Origineel gepost door opel_omega_steinmetz Wat ik nu weer allemaal lees verontrust mij nogal :wtf om economische redenen Lars
C Cliff Komt weleens kijken 21 nov 2007 #303 Origineel gepost door Dirk cliff wat lees ik nu dan weer, ga je ook voor een bmw? OOOO mogelijk,, een 320 touring ,, maar ben me nog aan het orienteren.
Origineel gepost door Dirk cliff wat lees ik nu dan weer, ga je ook voor een bmw? OOOO mogelijk,, een 320 touring ,, maar ben me nog aan het orienteren.
I Illuminat0r Komt weleens kijken 21 nov 2007 #304 Origineel gepost door Hans-V6 Jij vui** sme**** overloper dat je daar bent :jerry:jerry:jerry:jerry Greetzzz, Sjors Sjors, ik voel me aangesproken. Ben dan nl. ook een halve overloper... :angel
Origineel gepost door Hans-V6 Jij vui** sme**** overloper dat je daar bent :jerry:jerry:jerry:jerry Greetzzz, Sjors Sjors, ik voel me aangesproken. Ben dan nl. ook een halve overloper... :angel
D Dirk Post best veel 21 nov 2007 #305 Origineel gepost door cliff Origineel gepost door Dirk cliff wat lees ik nu dan weer, ga je ook voor een bmw? OOOO mogelijk,, een 320 touring ,, maar ben me nog aan het orienteren. groot gelijk wel een e46 dan toch hè?
Origineel gepost door cliff Origineel gepost door Dirk cliff wat lees ik nu dan weer, ga je ook voor een bmw? OOOO mogelijk,, een 320 touring ,, maar ben me nog aan het orienteren. groot gelijk wel een e46 dan toch hè?
D Dirk Post best veel 21 nov 2007 #306 Origineel gepost door Hans-V6 Origineel gepost door cliff Origineel gepost door Dirk cliff wat lees ik nu dan weer, ga je ook voor een bmw? OOOO mogelijk,, een 320 touring ,, maar ben me nog aan het orienteren. Jij vui** sme**** overloper dat je daar bent :jerry:jerry:jerry:jerry Greetzzz, Sjors jij moet je mond houden sjors, je hebt niet eens een rijbewijs :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
Origineel gepost door Hans-V6 Origineel gepost door cliff Origineel gepost door Dirk cliff wat lees ik nu dan weer, ga je ook voor een bmw? OOOO mogelijk,, een 320 touring ,, maar ben me nog aan het orienteren. Jij vui** sme**** overloper dat je daar bent :jerry:jerry:jerry:jerry Greetzzz, Sjors jij moet je mond houden sjors, je hebt niet eens een rijbewijs :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
C Cliff Komt weleens kijken 22 nov 2007 #309 Origineel gepost door spoelie cliff wat is dit man??? laatst wou je mijn omega kopen fraai is dit Ja en Spoelmans, daar zit toch ook een BMW motor in:jerry @Dirk,, een E46 zou wel mooi zijn ja
Origineel gepost door spoelie cliff wat is dit man??? laatst wou je mijn omega kopen fraai is dit Ja en Spoelmans, daar zit toch ook een BMW motor in:jerry @Dirk,, een E46 zou wel mooi zijn ja
O opel_omega_steinmetz Post best veel 22 nov 2007 #310 Ben je serieus van plan om over te lopen Cliff ?
C Cliff Komt weleens kijken 22 nov 2007 #311 Origineel gepost door opel_omega_steinmetz Ben je serieus van plan om over te lopen Cliff ? Ben wel aan het rondkijken Lars,, maar overlopen??? vind de lijn van de 320 touring ¨¨E46) wel heel mooi. Maar zo ver is het nog lang niet hoor^...... heb onlangs wat reparaties gehad,, en als er nog meer bij gaan komen gaat ie wel met het schip naar wit Rusland of Polen.
Origineel gepost door opel_omega_steinmetz Ben je serieus van plan om over te lopen Cliff ? Ben wel aan het rondkijken Lars,, maar overlopen??? vind de lijn van de 320 touring ¨¨E46) wel heel mooi. Maar zo ver is het nog lang niet hoor^...... heb onlangs wat reparaties gehad,, en als er nog meer bij gaan komen gaat ie wel met het schip naar wit Rusland of Polen.
S spoelie Lid 22 nov 2007 #312 hahaha daar willen ze dat ding niet van jou hebben cliff.ze gaan daar alleen voor diesels:jerry:jerry:jerry
hahaha daar willen ze dat ding niet van jou hebben cliff.ze gaan daar alleen voor diesels:jerry:jerry:jerry
C Cliff Komt weleens kijken 22 nov 2007 #313 Origineel gepost door spoelie hahaha daar willen ze dat ding niet van jou hebben cliff.ze gaan daar alleen voor diesels:jerry:jerry:jerry :wtfJe bent weer goed bezig spoelmans:hmmz
Origineel gepost door spoelie hahaha daar willen ze dat ding niet van jou hebben cliff.ze gaan daar alleen voor diesels:jerry:jerry:jerry :wtfJe bent weer goed bezig spoelmans:hmmz
R RonaldH Hoort bij de inboedel 22 nov 2007 #314 anders koop je toch gewoon een mooie MV6 station < :jerry beetje die stinkdiesels pesten,en je handen stinken niet na het tanken.
anders koop je toch gewoon een mooie MV6 station < :jerry beetje die stinkdiesels pesten,en je handen stinken niet na het tanken.
I Illuminat0r Komt weleens kijken 22 nov 2007 #317 Origineel gepost door 14XE en je handen stinken niet na het tanken. Daar heb je wel een punt mee :hmmz Maar dat maakt mij niet minder content met "den Grossen Diesel"
Origineel gepost door 14XE en je handen stinken niet na het tanken. Daar heb je wel een punt mee :hmmz Maar dat maakt mij niet minder content met "den Grossen Diesel"
O opel_omega_steinmetz Post best veel 24 nov 2007 #318 Origineel gepost door spoelie hahaha daar willen ze dat ding niet van jou hebben cliff.ze gaan daar alleen voor diesels:jerry:jerry:jerry Ha ouwe diesel trekker van me. Mooi dat je zo af en toe weer es onteline komt :thumbup
Origineel gepost door spoelie hahaha daar willen ze dat ding niet van jou hebben cliff.ze gaan daar alleen voor diesels:jerry:jerry:jerry Ha ouwe diesel trekker van me. Mooi dat je zo af en toe weer es onteline komt :thumbup
C Cliff Komt weleens kijken 24 nov 2007 #319 Origineel gepost door opel_omega_steinmetz Origineel gepost door spoelie hahaha daar willen ze dat ding niet van jou hebben cliff.ze gaan daar alleen voor diesels:jerry:jerry:jerry Ha ouwe diesel trekker van me. Mooi dat je zo af en toe weer es onteline komt :thumbup mmmmm Die spoelmans is weer lekker bezig,, was ff vergeten dat ze in wit rusland alleen JOHN DEERE willen rijden met kloeten in de diesel:jerry:jerry
Origineel gepost door opel_omega_steinmetz Origineel gepost door spoelie hahaha daar willen ze dat ding niet van jou hebben cliff.ze gaan daar alleen voor diesels:jerry:jerry:jerry Ha ouwe diesel trekker van me. Mooi dat je zo af en toe weer es onteline komt :thumbup mmmmm Die spoelmans is weer lekker bezig,, was ff vergeten dat ze in wit rusland alleen JOHN DEERE willen rijden met kloeten in de diesel:jerry:jerry
O opel_omega_steinmetz Post best veel 24 nov 2007 #320 Wat ik nu weer zie :wtf K wil u vriendelijk verzoeken om ons topic SHOW HIER JE OMEGA te bezoeken en danwel pagina 1. Scroll hierbij voor 60 % naar beneden en aanschouw de foto's van de ''omega'' van MOOIWARK
Wat ik nu weer zie :wtf K wil u vriendelijk verzoeken om ons topic SHOW HIER JE OMEGA te bezoeken en danwel pagina 1. Scroll hierbij voor 60 % naar beneden en aanschouw de foto's van de ''omega'' van MOOIWARK