DBilas inlaat

@bart-gsi wrote:klopt en zo`n spruitstuk kost net zo veel of minder dan een degelijk catback systeem... plus je kan dan je standaard uitlaat behouden tot de tijd dat je die wilt vervangen... het spruitstuk en de cat is zover ik waar de meeste druk opbouw in zit.. de midden en einddemper doen niet zo heel veel qua airflow

http://www.zijlstrashop.nl/index.ph...;path=1676_1869_2007_2127&product_id=4788" onclick="window.open(this.href);return false;

Die van je link past niet he!

Bedankt voor de vele reacties he :wors !!! Ik ben al een heel stuk wijzer ;) Ik zocht al even een spruitstuk met sportcat in omdat we in België verplicht zijn van een katalysator als de auto er standaard mee uitgerust was dus kga investeren in de inlaat en het spruitstuk :D De BMWtjes en audi's gaan zweten aan de lichten :D Nog een klein vraagje :p Zou een lichter vliegwiel helpen om sneller te kunnen schakelen want kheb de indruk dat de motor veel tijd nodig heeft om in toeren te zakken ? alvast bedankt :)

een lichter vliegwiel draagt idd veel bij in het snel stijgen en dalen van toeren... ga wel voor een degelijk vliegwiel en niet eentje die goedkoop en niet op de goede manier is afgedraaid.. een vliegwiel kan als er een fabricage fout in zit uit elkaar spatten...

dit heb ik al eens eerder aangegeven bij een ander topic dat ook ging over vliegwielen en het afdraaien ervan.. ik zal de link ook hier zetten van wat er gebeurd bij een fout afgedraaid ( te licht) vliegwiel

" onclick="window.open(this.href);return false;

er zijn van die kant en klare vliegwielen te koop bij o.a. M-tech voor directe montage..

er zijn hier ook leden die een vertrouwd adres hebben waar afdraaien kan.. maar niet iedereen kan dat zomaar doen

Ik dacht dus aan afdraaien aangezien ik nergens een lichter vliegwiel vind :s maar ok dat ga ik dus niet doen dank voor de raad ;)

Terug
Naar boven